Pred tým, než si rozoberieme všetky prichádzajúce novinky v matchmakingu, povedzme si hneď tú najväčšiu a najzásadnejšiu. V blízkej budúcnosti sa BR v halo 4 zmení na 4SK, inak FOUR-SHOT-KILL. Nie 5 rán, ale len 4 na to, aby ste zabili súpera, čím sa kill-time BR zníži zo súčasných 1.8 s na 1.43 s, čo je presne kill-time BR z Halo 2 ! Aký presne to bude mať dopad na hru a aké ostatné zmeny zbraní sú súčasne testované si povieme nižšie. Teraz poďme na pondelkový matchmaking update.
Regicide Updated
Možno ste aj vy rozmýšlali nad tým, či bude Regicide zlúčené s Rumble pit. Zatiaľ sa tak nestane, pretože Regicide je nielen veľmi odlišný mód ako klasický Rumble pit, ale playlist stále patrí medzi veľmi populárne. V pondelok bude Regicide updatovaný o nové mapy a to následovné:
- Landfall
- Dispatch
- Simplex
- Scythe
Kto má rád Grifball, poteší ho, že v pondelok tento playlist dostane niekoľko tweakov a fixov. Odstránené budú bugy kde sa ball občas zasekával v stenách, prípadne sa zresetoval naspäť do stredu mapy. Mapy dostanú aj praktický vizuálny upgrade. Jeden šikovný forger prišiel na to, ako safe a kill zóny spraviť v hre viditeľné a mapy dostanú parádne farebné olemovanie.
Multiteam Updated
Jednuduchý no veľmi vítaný update. Skóre na výhru zvýšené z 300 na 500 bodov !
Weapon Balancing
V bulletine nás Bravo upozornil, že všetky momentálne testované zmeny sú stále subjektom zmeny, preto by sme tieto informácie mali brať s určitou rezervou. Tak či tak, keď už raz boli informácie vypustené, zrejme sa berú vážne.
O zmene BR na 4SK sme si povedali už na začiatku. Najväčším objektom pri balancovaní weapon sandboxu je samozrejme DMR a fakt, že je overpowered. Aby DMR dominovala na veľké vzdialenosti bol zámer, no problém je, že schopný hráč s ňou vyhrá súboje prakticky na hocakú vzduialenosť. 343i matchmaking team sa však rozhodol, že nebude nerfovať, ale naopak posília ostatné precision rifles a upravia správanie automatických zbraní. DMR zostane nezmenená. Pozrime sa na zmeny u jednotlivých zbraní.
- BR - Four shot kill, mierne znížený rate of fire, finálny kill time 1.43 s
- Lightrifle - zvýšený dosah spustenia bullet magnetizmu na totožný s DMR
- Carabine - seven shot kill, znížený z 8 rán (!)
- automatické zbrane - zvýšený damage no taktiež zvýšený rozptyl, to jest, ešte smrtelnejšie na blízke vzdialenosti, no menej účinné na väćšie vzdialenosti.
Kedy sa update dostane do hry zatiaľ nevieme, no na Stosedemnásť budete samozrejme včas informovaní :)
0 komentárov:
Zverejnenie komentára