streda 3. apríla 2013

Inside 343: Eric Will


343i začalo na Halo Waypoint novú sériu článkov, ktoré nám bližšie predstavia dôležité osoby, ktoré stoja za vývojom Halo 4 a ďalších dielov série. Prvý pán na pečenie je Eric Will, senior 2d artist.

V 343 som začal pracovať pred troma rokmi, kde som prišiel zo štúdia ID Software. Bol som die-hard fandom od prvého dňa a všetky hry som dokončil na Legendary. Keď som sa dozvedel o formovaní štúdia 343, hneď som vedel, že chcem aby sa moja kariéra uberala týmto smerom. Bol to jednoznačne najťažší projekt, na akom som dotraz pracoval a stratil som veľa hodín spánku dúfajúc, že fanúškovia príjmu našu víziu evolúcie Halo Universa. Dúfam, že táto galéria priblíži tento proces a naše nadšenie pre Halo, ktoré všetci tu v 343i zdieľame.

Eric WIll





Grafický dizajn Halo 4

V rannom štádiu vývoja Halo 4 som dostal za úlohu stanoviť grafické štandarty a identity pre mnohé elementy napúrieč Halo universom. Tento výber obrázkov je prierezom tejto práce. Moja inšpirácie pochádza z rôznych zdrojov: projekty NASA, technika zo studenej vojny, staré kalkulačky...to všetko sa podpísalo na tvaroch, farbách a motívoch. Ďalšia inšpirácia pochádzala z rozšírenej Halo fikce v knihách.


HUD Spartanov a vozidiel

Viac ako v ktorejkoľvek inej hre, Halo bolo vždy o pilotovaní sofistikovaných vozidiel a brnení. V centre tohto je spartanské brnenie, ktoré má pôsobiť ako obliekateľná 1000 kilová stíhačka, ktorá na vaše telo sadne ako rukavica. HUD je element, cez ktorý hráč universum vníma a bolo nutné aby bol čo najviac prelomový a bad-ass, ako to len ide.

Tieto obrázky ponúkajú pohľad na Masterchiefov Hud Mjolnir brnenia. Halo je hra, v ktorej je dôležitá každá sekunda a aby sme podporili rýchly gameplay, HUD je renderovaný realtime plne v 3D.





Pelican hud
Broadsword hud
Mantis hud
Hudy zbraní

Halo je hi-tech budúcnosť so sofistikovanými rasami. Je dôležité, aby hráč túto fikciu cítil a vnímal kedykoľvek vezme zbraň a pozrie sa cez jej hľadáčik. Hud musí reprezentovať funkciu, ale aj individualitu zbrane. Musí byť dynamický, chytrý a pôsobiť aby sa hráć cítil so zbraňou v rukách silnejší.

Forerunneri

Chcel som, aby bolo z forerunnerských zbraní cítiť, že to bola civilizácia, ktorá bola ďaleko vyspelejšia ako čokoľvek s čím sme sa stretli v Halo hrach doteraz. Horúci fardlight a super presnosť sa podpísali na dizajne týchto hudov

Lightrifle
Binary rifle
Noobomet

Covenant


Covenanti sú v jadre vlastne scavengeri, ktorých civilizácia je postavená na pozostatkoch forerunneroch, ktorých technológii Covenant však úplne nerozumie. Chcel som, aby Covenantské zbrane mierne pripomínali forerunnerský hardlight feel, ale akosi transmutovaný a zmenený vďaka strateným vedomostiam.

Carabine
Beam rifle
Fuel Rod canon

UNSC

UNSC hudy museli byť familiárne a zdieľať prvky so Spartanskými hudmi. Museli byť priamou evolúciu UNSC arzenálu. Snažil som sa pridať telemetriu, vzdialenosť, či iné dynamické elementy aby mal hráč pocit, že tieto zbrane dokážu konkurova´t pokročilejším mimozemským civilizáciám.

Splaser
Sniper rifle
Rocket launcher
Magnum
Battle rifle
DMR


0 komentárov:

Zverejnenie komentára