štvrtok 25. apríla 2013

Halo 4 Matchmaking update 19


Nový bulletin priniesol ďalšie zaujímavé informácie o prichádzajúcom balancovaní zbraní a takisto o upravovaní neslávneho JIP (Join in progress).

Battle Rifle: BR nebude zabíjať na 12 guliek (4 vvýstrely), ale 11 guliek a to konkrétne kôli online lagu, ktorý často krát v testoch spôsoboval, že dvanásta guľka nehitnula. Zníženie počtu guliek preto dáva priestor aby prípadný lag nespôsobil, že 4 presné zásahy nebudú stačiť na kill. BR bude teda 4SK ako sa plánovalo, ale z posledného výstrelu nieje nutné trafiť všetky 3 guľky, ale len 2. Rate of fire bude identická ako u DMR.

DMR a Lightrifle: Vzdialenosť spúšťania autoaimu (zameriavač zmení farbu na červenú) bude u DMR znížená, to jest bude potreba viacej mieriť :) Táto vzdialenosť bude identická aj u Lightrifle. 343i zvažujú, že máličko posília rate of fire u zazoomovanej Lightrifle.

Assault Rifle: V súčasnom testovaní je počet guliek potrebných na kill znížený o 1-2 guľky. Výrazne je však znížený autoaim, takže je oveľa dôležitejšia dostať sa do ideálnej efektívnej vzdialenosti. AR sa tak oveľa priblížila modelu z Halo 3.

JIP: Join in Progres dostane ďalšie znižovanie priestoru na join do zápasu. Detailnejšie:
  • Ak sa dostanete do polovice zápasu, alebo je dosiahnutá polovica skóre, nemôžete sa joinúť. Platí pre všetky playlisty.
  •  V Rumble Pite sa budete môcť pripojiť len počas prvých pár killov v hre.
  • V Throwdown a Doubles sa budete môcť pripojiť len počas krátkeho casového úseku po začiatku hry
  • V Grifballe Pro  sa nebudete môcť počas hry pripojiť vôbec.
Treba podotknúť, že weapon ballancing update zčína vyzerať veľmi dobre. V budúcom bulletine sa dozvieme dátum, kedy sa dostane do matchamkingu !

0 komentárov:

Zverejnenie komentára