Redakcii Official Xbox Magazine poskytol interview Frank O Connor a znova sa dozvedáme ďalšie drobné útržky informácií.Dal som si troška námahy a preložil som rozhovor do našej materčiny.
Aká časť týmu z 343i bola sústredená na vývoj Halo Anniversary ?:
“Náš tým je zložený z niečo vyše 200 členov. Z toho 200 neustále pracovalo na Halo 4”Plánujete znova spolupracovať s Certain Affinity, ktorého zakladateľ Max Hoberman bol šéfom vývoja multiplayeru pri Halo 2 ?:
“Certain Affinity budú s nami určite znova spolupracovať. Sú časťou našej rodiny.”
Bude teda Certain Affinity pracovať na mp mapách pre Halo 4?:
“Na Halo 4 multiplayeri pracujeme vo vnútri našeho štúdia. Je však možné že CA v budúcnosti bude pracovať na mapách. CA je zodpovedné za niektoré z najlepších MP máp už od Halo 2.”
Malo 343i problémy s fanúšikmi série kôli tomu, že jednoducho niesú Bungie?:
“Keď ľudia uvidia´, čo sa nám podarilo dosiahnuť technologicky a ako opatrne a zároveň ambiciózne sa staviame k hrateľnosti, verím, že dôverá v nás bude viac a viac rásť. .”
Bude nový engine z Halo Anniversary súčasťou Halo 4?:
“Engine z Anniversary bol skvelý, no nemá nič spoločné s technológiou v Halo 4 na ktorej pracujeme v štúdiu.”
Ako veľmi sa bude Halo 4 odlišovať od Bungie hier?:
“Jadro toho čo spraví Halo 4 skvelým sú veci, ktoré do série zasialo Bungie už v Halo Combat Evolved.”
Kde budú zmeny v pokračovaní najviditelnejšie ?:
“Je čas, aby sme do série vložili niečo svieže, nové originálne...predovšetkým v multiplayeri.”
Ako veľmi budú ľudia stratený v príbehu, pokiaľ nehrali predchádzajúce diely ?:
“Nebojte sa, ak bude Halo 4 vaša prvá hra v sérii, nebude to vadiť.”
hmmm vyzera to ze si veria. dufam ze to bude parada
OdpovedaťOdstrániťHej, reci maju veru mocne, no ako fanusikom nam nezostava nic ine iba verit a tesit sa. Koniec koncov ich doterajsia praca (waypoint, anniversary) zatial svedci, ze svoje predsavzatia a sluby naplnia.
OdpovedaťOdstrániť