štvrtok 23. januára 2014

Stosedemnásť: Čo chceme vidieť v Halo 5 ?


Čo chceme od Halo 5 ? Úprimne, každý troška niečo iné. Nikto je viac zameraný na kampaň, niekto na mulťák, niekto z každého niečo. Do tohto spoločného "wishlistu" sa zapojilo 12 ľudí, ktorí priniesli veľa zaujímavých nápadov. Tu sú:

Terka Boha

  • Ummm aby muj milacek zapomel na cortanu

Josef Klusák

  • Menší RPG prvky: Pokud to bude fungovat ve stylu - nějaká základna odkuď vyjíždíte na mise (např. jako ve Splinter Cell: Blacklist). Upravovat nějaký hvězdný koráb (:D) popřípadě MJOLNiR nějakými forrerunnerskými technologiemi.
  • Master Chief proti všem: Jde si za svým. Kdo se mu postaví do cesty toho zničí i kdyby se jednalo o Spartany IV nebo možná i V.
  •   Posunutí hratelnosti o level dál: Nejsem ten, který brečí nad tím jaká byla hratelnost např. Halo 2 skvělá a jak bych jí chtěl zpátky. Tím nechci ubírat na kvalitě jakémukoliv dílu, v době kdy to vyšlo to byla po stránce hratelnosti bomba. Upřímě se mi líbí styl, kam se ubral takový Reach nebo 4. Armor abilities je skvělá věc, která mi na obtížnost legendary mnohokrát prokázala dobrou službu. V multiplayeru jsem je bral jako dobré okořenění hratelnosti (jelikož MP moc nehraju, tak nemůžu posoudit zhoubnost armor lockupu apod.).
  • Flood a temná stránka hry: Chci aby byl Flood představen zcela nově. Krvelačné bestie, které chcou za každou cenu parazitovat na svém "nepříteli". Střet s nimi by byl nezapomenutelný a zcela by to mohlo otočit hratelnost z "bež střílej, skok granát" na "pomalu nakračuj, koukej za každý roh a važ si střeliva". Tím chci i zmínit aby hra byla temější. Grunti se už asi nezmění, jejich pískot nás bude pronásledovat ještě dlouho, ale takový ti Flood! Nechci aby z nich rostly ty "květiny", aby jejich skoky byli pomalé a vysoké, aby jejich pohyby byli podobné opilcovi co se vrací ve 3 ráno z rumového mejdanu. Vzhled ve 4 se jím moc povedl, měli by se ho držet.
  • Master Chief musí ochutnat hořkost porážky: Možná jí už ochutnal na konci 4 (tak napůl, jelikož DICKdactovi prdel nakopal), ale mám takový dojem, že se Cortana vrátí v 5 v plné parádě. Možná dokonce i v lidské podobě, což by mě dost sralo! Vše nemusí končit happy endem, válku nejde vyhrát bez obětí...

Marco Klepoch

  • Bolo by dobré ak by to halo 5 pridali dajaké RPG prvky nič veľkého, ale niečo malé, kde by som si mohol vybrať čo spravím, a malo by to potom možno dva alebo tri konce

 

Johny Sellera

  • Hrani za elite
  • Zadnej boltshot
  • Zadnej promethean vision
  • At uz se nestava, ze pri startu hry je hned konec
  • Funkcni cam kdyz me nekdo zabije (abych vedel odkud to priletelo)
  • Hrani za grunta
  • Dualvielding
  • Oslepovaci granat
  • Chtel bych aby cut sceny v single reflektovali zbrane, ktere mas zrovna u sebe...
  • Nepovinné úkoly v kampani

Peter Ivanov

  • Kampaň za Arbitera
  • Spectator
  • Hrateľní Elites / Brutes / Grunts! / Flood forms v multiplayeri
  • Firefight ODST style (Bonus waves, limited lives, guns...)
  • Dual wielding

Jimmy Sullivan

  • Návrat Arbitera
  • Systém sbírání lebek jako v Halo 3 kampani
  • Moct hrát za Elitáky v multiplayeru
  • Návrat více vozidel (chopper,prowler, ravenant atd...) , hlavně UNSC létací vozidlo (hornet,falcon)
  • Lepší ranking system
  • V podstatě čím podobnější halo trilogii tím lépe)

Đavid Mižák

  • Boti pre Custom hry a Forge

Jarinverkan Jarkadze

  • Nove covenantske vozidla a forerunnerske vozidla
  • V multaku s loadoutou urcite dat prec plasma pistols, plasma granat a boltshot...mozu byt na mape dropovane
  • Viac skorpionov a vozidiel v bigteamu
  • Nejake fatalne assassiny napr s gravityhummer alebo aj s magnumom

 

Patrik Lörinc

  • ODST-čka v kampani.
  • Firefight - Taktiež nie na mapách ktoré boli vybraté z kampane, ale také ktoré boli vytvorené iba na Firefight.
  • Spartan ops - Možno to znie hlúpo, ale napríklad mne sa páčil. Síce áno stále sa to odohrávalo na rovnakých mapách a ku koncu to už bolo furt to isté, ale len tak na vybláznenie to bolo dosť dobré. No ako nápad že si vytvoríte vlastného sparťana a ste ako "hlavná postava" (niečo ako Reach) je to veľmi zaujímavé (mám rád RPG-čka ) lebo niekedy hrať za MC-a je trošku "nudné" alebo lepšie povedané neviem sa do toho tak vžiť. 
  • Ponechať terajšie armory a pridať nejaké nové.
  • Vylepšená customizácia - emblémy, farby... ale aj vytvorenie postavy ako v RPG-čkach alebo pomocou kinect-u "naskenovať vašu tvár". Dá sa to, a je to aj v nejakých hrách - ak sa nemýlim tak MMA alebo wrestling, Tom Clancys Rainbow Six tiež bolo.

Adam Nosek

  • A aby kurva konecne rekli, co byla ta lod z Terminalu z HA:CE
  • Navrat Ancient Humans
  • Doela rad bych, aby lidi konecne meli nejaky modernejsi zbrane
  • mohli by pro legraci umoznit zase spartanovi nest 2 zbrane za cenu mensi presnosti
  • klasicky firefight
  • mozna by bylo fajn, aby se objevila nejaka nova rasa ktera by pripadne i nam mohla i pomoci..na tom netrvam..ale novy prvek.. kdyby taky jednou nebyl nepratelsky ..proc ne;)

Daniel McČerný

  • Aby se vrátil Thel což už je jisté
  • Vymazání infinity playlistů
  • Více map ve stylu starších HALO
  • Snížení magnetizmu u zbraní
  •  "Živou" Cortanu
  • Delší singleplayer s pravým zážitkem i bez nutnosti knížek
  • Neukázání fejsu našeho miláčka!
  • Setkání se starými známými

Hemlax

  • Terrain editor vo Forgi
  • Spectator mode v multiplayeri
  • Nový Firefight po vzore ODST. Skutočný survival + kopec unlockov, pre Firefight loadouty
  • Vesmírne/letecké misie v kampani
  • Nový Invasion ktorý by kombinoval letecké a pešie fázy´pri dobývaní
  • Palmerová zomrie v prvej misii kampane
  • Otvorenejšia kampaň a civilisti v kampani
  • Poriadne easter eggy ako V halo 3 (opičák) a Halo Reach (laboratórium Halseyovej)
...
Ktoré nápady sa vám páčia najviac ? Napadli vás nejaké ďalšie ? Disqus !
.

0 komentárov:

Zverejnenie komentára