štvrtok 30. augusta 2012

Halo Týždenník 30.8 2012


Najnovší Halo Bulletin podľa predpokladov znova priniesol zaujímavú novinku a tentokrát je to kompletný zoznam ovládacích schém z Halo 4. Predtým si však pripomeňme, že už tento víkend na Pax Prime 2012 bude prítomné aj 343i, ktoré chystá odhalenie ďalších detailov z Halo 4. Zrejme hlavným lákadlom bude odhalenie doteraz nevidenej multiplazerovej mapy a prvý krát uvidíme aj gameplay Capture the Flag. Podľa priloženého opbrázku ktorý teasuje novú mapu by sme mohli povedať že ide o BTB mapu (vidno obrysy warthogu) a trávnaté a skalnaté prostredie zasa naznačuje, že by mohlo ísť o mapu podobnú klasike Blood Gulch (alebo rovno remake ?).

Tešiť sa môžu aj fandovia príbehu, pretože 343 prinesie aj nové behind-the-scenes video zamerané na storytelling.

Halo 4: Ovládacie schémy

Ako všetci vieme, v Halo 4 si budeme musieť všetci zvykať na pozmenené ovládanie. Šprint bude základná schopnosť prístupná každému hráčovi a zaberie si tak vlastné tlačítko. Z toho dôvodu mueli byť viac či menej prekopané všetky ovládacie schémy. 343i prinieslo v predstihu screeny všetkých ovládacích schém a my tak môžeme popremýšľať, či prípadne si rovno vybrať schému, ktorú budeme používať ke´d sa nám hra 6. novembra konečne dostane do rúk. Ktorú schému budete používať vy ?










10 komentárov:

  1. Z toho výběru ... volím si tebe: "Default"
    no a mapka... podle mě nesmí tam chybět "klasika" Valhalla a Hemorrhage.

    Burztcz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja tiež pôjdem na default...len mám trocha strach z toho šprintu na páčke. Mám na páčkach FPS freak, sú teda o dosť vyššie tak dúfam že s tým nebudem mať problém.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Bumper Jumper RULEZZZ!!! .... jako obvykle :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. CHcelo by to ovladac s dvoma extra gombikami...nieco taketo http://www.scufgaming.eu/index.php?option=com_rokecwid&view=ecwid&Itemid=54#ecwid:category=2235721&mode=product&product=9423747

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Deafult... inak by som z toho nemal taky HALO pocit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. aaaaa je to tady... kuwa.. doufam ze si to budu moci nastavit podle sebe.. Kazdopadne ze ve trech schematech bude sprint na stisknuti leveho analogu jsem cekal, nastesti to nenacpali do vsech.. Ale maaam ve vsech schematech oooobrovsky problem prave s behanim.. To musim mit proste na LB, jinak sem v pytli..

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Default je dobrej, ale potrebuju prohodit sprint a abilitu.. Pak by to snad slo.. No to prepinani granatu na te svinarne pod levym analogem me bude docela rozcilovat, ale prekousnu to... :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Prehadzovat sa nebude dat nic, tak sa mozes zacat znova rozculovat :P

    OdpovedaťOdstrániť
  9. F#*k, tak teda ani jedno mi nepasuje. Budem si musieť vybrať medzi dvoma vecami:
    - buď budem vedieť šprintovať a točiť naraz (Default)
    - alebo budem vedieť skákať a crouchovať naraz (na vyššie trickjumpy) (Bumper Jumper)

    Teda neviem čo si vyberiem, ale asi skôr tú prvú možnosť, ale odskúšam obidve asi.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Právě proto mi nejvíc sedí Bumper Jumper i teď. Levou rukou jen střílím/mířím + bash a ability, levou se hýbu a hážu granáty. To, že mi půjde výběr granátů z "A" na D-pad, mi vůbec nevadí. Bumper Jumper je lepší v mobilitě - když se musí skákat, je těžší na Defaultu kombinovat skok s otáčením se.

    OdpovedaťOdstrániť