Ordnance ready!
V najnovšom čísle Halo Bulletinu zo včera nám tvorcovia Halo 4 pripravili dupľované množstvo informácií (keďže jedno číslo vynechali). Detajly o obsahu vám prinesiem v dvoch článkoch, tento je prvý a dozviete sa tu o (staro)nových UNSC pechotných zbraniach.
Predovšetkým si pozrite nasledujúce video.
Kto by chcel počuť iba zvuky výstrelov (z čisto vedeckého záujmu), poskytujem link na video bez wubwubwub.
Nasledujú špecifikácie týchto zbraní a názory Franka O'Connora, Davida Ellisa a Chrisa Kinga na feeling týchto zbraní. Taktisto sa pridali Vic DeLeon, Joel Gifford, Chris Howard, Scott Warner, Bill Clark, Kynan Pearson, Pierre Rivest a Christopher Hands.
ASSAULT RIFLE
DESIGNATION: MA5D Individual Combat Weapon System MANUFACTURER: Misriah Armory
MAGAZINE CAPACITY: 32 rounds
Štandardná, plne automatická palebná zbraň všetkých vetiev UNSC, efektívna na krátky ale aj stredný dosah.
Frank: "AR je stále v podstate čím bola doteraz, decentnou zbraňou stredného dosahu, ktorá sa môže byť prislabá v porovnaní s predchádzajúcimi verziami, hlavne v prítomnosti novších zbraní, ale je výnimočné užitočná v určitých chaotických stretoch, napríklad pri ústupe v stiesnených priestoroch v MP alebo na vysporiadanie sa so svorkami Crawlerov v kampani a Spartan Ops."
David: "Nie som si úplne istý, čím tá zbraň teraz je, ale určite mám pocit, že mám väčšiu kontrolu nad rozptylom guliek pri opakovaných dávkach v porovnaní s predošlými hrami. Bezpochyby, táto zbraň je najlepšia na uzavreté priestory."
Chris: "V porovnaní s ostatými Halo hrami, táto zbraň sa mi zdá byť jemne silnejšia verzia AR z Halo 3. Niektorí ľudia môžu mať určité predsudky proti tejto zbrani, lebo to nieje jedna z tých novších, vyleštených zbraní v zostave a je tu veľa vecí, ktoré skôr zaujmú vaše oči. Napriek tomu je to podľa mňa jedna z najlepšie vyzerajúcich zbraní v hre. Čo sa týka hrania, pokúsili sme sa predĺžiť jej dosah a spraviť ju o chlp presnejšiu. Toto je jedna z mojich obľúbených zbraní v Halo 4 a hlavne ju rád kombinujem s puškou dlhého dosahu v MP použitím Firepower modifikácie brnenia."
BATTLE RIFLE
DESIGNATION: BR85 Heavy-Barrel Service Rifle MANUFACTURER: Misriah Armory
MAGAZINE CAPACITY: 36 rounds
Využíva funkcionalitu presných, trojvýstrelových dávok, ktorá z tejto zbrane robí schopnú poloautomatickú zbraň na stredný dosah.
Frank: "Navrhnutá pre presnosť na stredný dosah a rozumne predvítateľná na dlhý dosah. BR je momentálne moja obľúbená puška do loadoutu. Nie je tak chrirugicky presná ako DMR a je pocitovo predvídateľnejšia ako LightRifle, jej najpodobnejšia Prometheanská alternatíva. Na headshoty a rýchle zneškodnenia pre pokročilého hráča ako som ja, predstavuje práve to skvelé vyváženie."
David: "Ako dobre namazaná basebalová rukavica; vyberte si Battle Rifle v Halo 4 a budete sa cítiť ako doma. Vzhľadom na to, že je to 'hitscan' zbraň (projektily zisťujú zásah ihneď pri stlačení spúšte), je to celkom určite sila s ktorou treba počítať na stredný až dlhý dosah. Vyberte sa do boja s kamarátom alebo dvoma po vašom boku a nepriatelia sa budú otáčať a utekať už len pri pomyslení na hrozbu skupinových palebných dávok. Je v tom jednoducho niečo uspokojujúce pri počúvaní toho trojitého rachotu pri stlačení spúšte."
Chris: "Palebná kadencia a rytmus BR je hudbou v mojich ušiach. Táto má k dispozícii 2x zoom oproti 3x zoomu DMR, takže som náchylný ju používať viac na menších mapách ako napr. Haven a Adrift, aj keď je stále efektívna aj na väčších mapách. Má malý spätný ráz. To značí, že musíte zakaždým premieriť na cieľ (hlavne počas dlhších duelov) a má výhodu, že je o trochu ľahšie dať konečný headshot, keďže stačí mieriť na vrch torza a umiestniť headshot zdvihom spätného rázu zbrane v druhej alebo tretej guľke."
Vic: "Milujem hru s novou BR v Halo 4. Zneje a cíti sa tak rozhodná a nemusel som sa ju učiť nanovo, z čoho som šťastný. Na moje veľké prekvapenie je jej skinovanie veľkým prínosom. Nemyslel som si, že sa mi budú páčiť, keďže som naklonený skôr puristickému prístupu čo sa týka UNSC zbraní, ale potom ako som si s nimi zahral, pripadajú mi vlastne celkom pekné."
DMR
DESIGNATION: M395 Designated Marksman Rifle MANUFACTURER: Misriah Armory
MAGAZINE CAPACITY: 14 rounds
Vedúca strelecká puška armády UNSC, poskytujúca impresívnu jednoranovú presnosť na rozumne dlhý dosah.
Frank: "Laserovo presná, predvídateľná, ale taktiež so spojenou nižšou kadenciou. Ja ju celkom určite uprodnostňujem v stretoch na dlhý dosah alebo dôvodných podmienach na "improvizované snajpenie", napríklad keď potrebujem niekoho zložiť z vežičky. Z mojich skúseností v bojoch nad stredný dosah, som pravidelne porazený pri používaní BR, ale čím bližšie tieto strety sú, tým menej často sa to stáva."
David: "Toto môže prekvapiť pár ľudí, ale na základe čistej smrtonosnosti, dal by som hranu o taký malý kúštik momentálne práve pre DMR. Ako už spomínal Frank, je neuveriteľne presná a zjednodušená s pomalšou kadenciou než v Reach. Jediné na čo musíte myslieť pri stretoch je stred zameriavača pri mierení na hlavu neštastného nepriateľa. Podľa mňa, BR v tímovej streľbe je lepšia než DMR, ale keď ste osamelý vlk, DMR je pre vás."
Chris: "Toto je absolútne na neuveriteľne dlhý dosah. Aj keď má slabučký rozptyl (bloom) na vyváženie pri extrémnych vzdialenostiach, pri väčšine stretov na strednú až veľkú vzdialenosť to nehrá rolu. Kombinácia presnosti, fukčnosti na headshoty a vylepšení, ktoré sme dali asistenčnému systému mierenia robia podľa mňa jednu z pocitovo najlepších zbraní v hociakej Halo hre. Ešte jedná vec hodná spomenutia... Neviem si pomôcť ako skvelo táto zbraň zneje - má bláznivo sýty zvuk* pri každom výstrele a len streľba z nej mi spôsobuje adrenalínový zápal."
* - pozn. prekl.: "insanely meaty punch", OMG to ako mám preložiť?Joel: "Ak porovnám k BR, DMR je lepšia na dlhé vzdialenosti a na skladanie štítov, ale je o trochu ťažšie dať s týmto ten posledný headshot. Takisto, zneje pri každom výstrele ako kanón. TAKÁ SILA!"
MAGNUM
DESIGNATION: M6H Personal Defense Weapon System MANUFACTURER: Misriah Armory
MAGAZINE CAPACITY: 8 rounds
Obľúbená podporná osobná zbraň UNSC vojakov kvôli vynikaniu pri stretoch na blízko či na stredné diaľky.
David: "Magnum v Halo 4 je navrhnutý ako druhoradá zbraň a ako taká by mala byť trochu slabšia ako vaše hlavné možnosti. S rýchlejšou kadenciou je viac smrtonosná ako DMR na krátku vzdialenosť, ale prirýchly palec na spúšti obmedzuje jej efektivitu na dlhšie vzdialenosti."
Chris: "Magnum v Halo 4 nemá súťažiť s veľkými chlapcami (DMR, BR, Carbine, LightRifle), takže jeho rola je trošku iná ako v minulosti. Určite nesúťaží s Magnumom z Halo 1 (síce, ktorá zbraň by mohla?). Je stále smrtonostný, ale najlepšie použitie je ako záložná zbraň (vymeniť na Magnum a dokončiť protivníka miesto čakania na dlhé dobitie hlavnej zbrane) alebo v kombinácii s plne automatickými zbraňami ako AR alebo Storm Rifle (zložiť nepriateľovi štít a dokončiť ho jediným headshotom). V rukách zručného hráča ale, táto vecička môže byť beštiou keďže je to jedna z najrýchlejše páliacich zbraní v hre. Ďalšia veľká zmena, ktorú si myslím, že si hráči všimnú je že sme drasticky zrýchlili časy animácií pri používaní pištole. Takže budete môcť na ňu zmeniť rýchlejšie, udierať s ňou rýchlejšie, rýchlejšie hádzať granáty, atď. v porovnaní so situáciami keď budete niesť primárnu zbraň."
SHOTGUN
DESIGNATION: M45D Tactical Shotgun MANUFACTURER: Misriah Armory
MAGAZINE CAPACITY: 6 rounds
Dominantá zbraň na blízko, špecializovaná na vyloďovacie akcie, prienikové manévre a mestské operácie.
Frank: "Celkom určite nie tak presilnená ako bola v minulosti, je to stále na zabitie jednou ranou z nulovej vzdialenosti (zvyčajne), ale nezdá sa mi taká smrtonosná ako tá v Reach v blízkych úhybných stretoch. Používam VEĽA munície počas snahy dať dole ľudí bez riskovania výmeny zbraní, kým to má zmysel."
David: "Ja som stále bol jeden z toho typu ľudí, čo miluje skákať do stredu skupín nepriateľov s otázkou koľko ich stihnem dať v tom mojom plameni slávy. Ako taký, táto brokovnica, ak mám použít frázu, škrabká to správne svrbiace miestečko. S estetickým redizajnom, brokovnica je pocitovo ako práskačka z budúcnosti, navrhnutá na jeden účel: odstreľovanie hláv čistým spôsobom spomedzi ramien. Mne sa oproti Frankovi zdá, že je ju ľahšie používať v porovnaní s tou z Reach, ale keď už skáčete medzi nepriateľov, uistite sa, že ten prvý výstrel padne dobre. Inak vám ostane len čas na čudovanie sa, čo všetko ste vlastne mohli urobiť, kým sa znovu spawnete."
Chris: "Nový model brokovncie je úplne DIVOKÝ a celkom určite je o trošku viac futuristickejší ako tie predchádzajúce verzie. Má vlastne teraz dlhší dosah, menší úpadok damage (vzdialenosťou) a je vcelku trochu silnejšia ako tá z Reach, ale nejaká tá sila je vyvážená inými zmenami v hre ako napríklad všeobecným šprintom, Armor abilitam zameranými na pohyb (pozn. prekl. Jetpack, Thrusterpack) a takisto všeobecne rýchlejším pohybom. Toto je celkom určite jedna z mojich obľúbených ordnance zbraní. Špeciálne milujem keď k jednej prídem a mám aktivovaný Speed Boost v MP."
SAW
DESIGNATION: M739 Light Machine Gun MANUFACTURER: Misriah Armory
MAGAZINE CAPACITY: 72 rounds
Automatická zbraň pechoty používaná v predĺžených stretoch kde neprerušovaná alebo krycia paľba je vyžadovaná.
Frank: "MILUJEM ako zneje a ako sa nechá cítiť, ale mojou chybou bolo pristupovať k nej ako k nejakému druhu megasilnej AR. Tým nie je. Stále som sa nenaučil, kedy ju používať, ale mám dobré skúsenosti pri dokončovaní hráčov ako sa k nim blížim. Rýchlosť akou spotrebuje zásobník značí, že je ozaj treba dobre mieriť."
David: "SAW je bezpochyby psychologicky najzastrašujúcejšia zbraň v hre. Vyzerá úplne ináč ako hociaká zbraň, čo ste doteraz videli v Halo hrách a poskytuje údery šampiónskej triedy keď s ňou kropíte roztavené projektily na čokoľvek stojace vám v ceste. SAW je takisto neuveriteľne užitočná ako mení pomer síl pri pešom strete s nepriateľskym vozidlom. Skúsený SAW strelec použije každý nástroj na čistenie priestoru kým trhá okolité vozidlá. Porovnanie s AR je na mieste, ale kým zručný AR strelec (áno, existujú) použije precíznosť na zloženie nepriateľa, SAW takmer vyžaduje od vás aby ste rozpútali jeho zúrivosť spaľovaním nepriateľov ohromnou silou. Ako síce Frank už povedal, je treba sledovať čísla munície, aby ste vedeli kedy príde to známe 'klik-klik-klik' alebo nedočkavá smrť."
Chris: "Na tomto kúsku ešte stále riešime finálny dosah, preto myslím, že Frankové názory sa tu možno ešte zmenia. Absolútne milujem tú ohňostrojovú šou, ktorú tá zbraň začne, kým páli množstvá ohnivých stôp na nepozorného protivníka. Táto zbraň je jedna z najrýchlejšie páliacich automatických zbraní v hre a páli dokonca rýchlejšie ako niektoré stojanové či vozítkové veže, aby ste mali predstavu. Má nejaký malý spätný náraz a veľmi veľký rozptyl ale vyrovnáva to čistou silou a obrovským bubnovým zásobníkom. Toto je celkom určite jedna z mojich najobľúbenejších nových zbraní v hre."
Chris H.: "Toto je moja obľúbená zbraň. Je to ako väčší brat AR alebo mobilnejšia náhrada vežičky."
STICKY DETONATOR
DESIGNATION: M363 Remote Projectile Detonator MANUFACTURER: Acheron Security
MAGAZINE CAPACITY: 1 round
Jednoručný vrhač trhaviny na krátku vzdialenosť, ktorý dokáže odpáliť nálož diaľkovo na pokyn operátora.
Frank: "Milujem túto vecičku. Milujem ten fakt, že ju môžem použiť strategicky alebo takticky. Je to celkom určite zbraň, ktorá vyžaduje veľa zručnosti a plánovania. V skutočnosti je to to, čo má spoločné s granátometom, ale nie je jeho náhradou. Síce si myslím, že ho budú používať rovnakí hráči (ako ten granátomet), teda ľudia ktorí radi venujú čas spoznávaním jej pôvabu. Audio indikátor znamená, že to nie je ľahká pasca na nasieranie ľudí, ale keď to vyjde, je to parádne uspokojujúce. VEĽMI ťažké nalepiť to na ľudí priamo, ale je to zábava keď sa to podarí."
David: "Riziko a odmena. Také jednoduché slová a Sticky Detonator je ten istý koncept prekutý do nástroja deštrukcie. Proti pechote to vyžaduje strategické myslenie a bleskové reflexy. Proti vozidlám je to viac vďačné, vďaka veľkosti terča. Moja osobná obľúbená situácia je pochodom proti Ghostu, nasledovaná nalepením a bočným thrustom (Thrusterpack) a potom pokojne odpálenie keď Covenantské vozítko odletí za bezpečnú vzdialenosť. Nie som prekvapený keď vidím hráčov používať to ako zbraň na zamedzenie priestoru / priechodu. Ale proti správnemu nepriateľovi sa môžte rýchlo ocitnúť ako nositeľ neodkladnej smrti k svojim kamarátom počas behu po posily."
Chris: "Úplne súhlasím s tým čo tu spomenuli Frank a David. Toto je skutočne uspokojujúca zbraň. Ďalšiu vec čo na nej mám rád je, že sa skutočne zapožičiava kreativite na strane hráčov. Videl som členov tímu zakladať prefíkané taktiky s touto vecičkou ako napríklad ukrývanie detonátora vnútri prázdnych vozidiel, na šikovných lokáciach na mape ako napríklad za granátmi na zemi, nalepovanie detonátora na vozidlo, odšoférovanie toho vozidla k nepriateľom, vyskočenie a detonácia, atď."
Scott: "Ja som našiel tri skvelé použitia na Sticky Detonator: vyhadzovanie celých skupín Covenantu naraz, nalepovanie na Warthog (alebo ešte lepšia na niekoho tvár - KABOOM!), a nastavovanie pascí podobných ako Claymore v kľúčových oblastiach mapy kde viete, že onedlho budú nepriatelia."
Bill: "Milujem Sticky Detonator, lebo je zábavné nalepiť pár granátov na Warthoga a potom s ním jazdiť ako s alegorickým vozom s vlajúcimi stužkami"*
* pozn.prekl.: dafuq? Asi to pochopíme až to vyskúšame.
RAILGUN
DESIGNATION: Asymmetric Recoilless Carbine-920 MANUFACTURER: Acheron Security
MAGAZINE CAPACITY: 1 round
Mocný lineárny urýchľovač, ktorý páli explozívne strely veľkou rýchlosťou na efektívnu elimináciu cieľov.
Frank: "Nabíjací čas je zaujímavý. Nabíja sa to rýchlejšie ako Spartan Laser (a je očividne slabší) ale je tak rýchly, že je to ťažké používať spôsobom ako Spartan Laser. Takže často cítite že to odpáli skôr než očakávate a predtým než váš cieľ vojde na zameriavač. Určite uspokojivá zbraň a dobrá záloha ak sa snažíte sundať problematické vozidlo, ale určite to nie je tanko-bijec."
David: "Najprv mi to opísali ako Spartan Laser Junior, ale Railgun je všetko iné než to. Rýchlejšie nabíjanie mi dovoľuje byť viac rýchly a voľný v súbojoch jeden na jedného. Tiež mi pripadal viac užitočný proti vozidlám, napríklad povedzme narazím na Banshee na otvorenom priestore. Nemá zoom, teda musíte byť opatrný vzhľadom na dosah z ktorého chcete zasiahnúť ostatných, ale keď sa to podarí, uspokojenie je fantastické."
Chris: "Táto zbraň ma pomernú krivku učenia lebo musíte sa naučiť pracovať s krátkym nabíjacím časom aby ste boli úspešní, ale človeče, toto je jedna z najviac uspokojivých zbraní v hre. Je skutočne dobrá proti vozidlám a v úzkych chodbových priestoroch. Má aj nejaký splash damage, takže je tiež dobrá proti skupinkám nepriateľov. Mechanicky je to niečo podobné Spartan Laseru - nabíjate to a potom to vystrelí, ale oproti Spartan Laseru nad tým máte viac kontroly. Čo mám na mysli je, že to má overcharge, takže nemôžete to držať naveky. No je tu taký malý moment, keď môžte uvoľniť spúšť aj trochu skôr, takže nemusíte časovať nabíjanie úplne dokonale ako to bolo v prípade Splasera. Jeden pro tip: Skúste to využívať spolu s Promethean Vision."
Kynan: "Páči sa mi Railgun, keďže to je v podstate Sniperka, Rocket Launcher a Spartan Laser všetko zabalené dokopy. Nabijete to, aby to vypálilo strelu s priamym damagom a na dopad to vybuchne. WIN!"
Pierre: "Railgun je skvelý! Kombinácia nabíjania a zabitia na jednu ranu robí túto zbraň pre mňa nalepšiu risk-je-zisk zbraň. Zabitie týpka hneď ako vystrčí vizor spoza rohu alebo mid-air Railgun killy musia byť tie najuspokojujúcejšie killy, ktoré táto hra ponúka."
SPARTAN LASER
DESIGNATION: Weapon/Anti-Vehicle M6 Grindell/Galileian Nonlinear Rifle MANUFACTURER: Misriah Armory
MAGAZINE CAPACITY: 4 shots
Obávaný žiarič nelineárne koherentného svetla, ktorý je vysoko efektívny v ničení vozidiel na impresívne vzdialenosti.
Frank: "Nepoužíval som to dosť na to, aby som vedel skutočne odpovedať ako sa mi táto zbraň pozdáva. Určite je rovnakou výzvou na používanie ako bola aj predtým, ale zdá sa mi menej silná, takže ju budete musieť vedieť ovládať na vysporiadanie sa na vozidlových mapách pre veľké tímy kde sa práve ukazuje. Pravdepodobne nezastaví premávku na týchto mapách takým spôsobom akým to zvykla robiť predtým. Takisto už ju neobľubujem tak ako v Halo 3."
David: "Momentálne, asi by som ju zaradil pod 'červenú bodku smrti' v Halu 3 a jemne nad variantu z Halo: Reach. Zdá sa, že má menej asistovaného mierenia ako mala v Halu 3, ale stále znamená poriadnú šupu, keď sa podarí plný zásah. V matchmakingu ju hlavne budete vídať ako občasný ordnance drop na mapách a módoch navrhnutých pre BTB."
Chris: "Toto sú celkom presné ohodnotenia. Stále trhá vozidlá a stále vie byť smrteľná pre peších týpkov, pokiaľ je v rukách zručného hráča."
Christopher: "Toto je moja obľúbená UNSC zbraň. Tá čistá radosť pri zničení hnusného Ghosta, ktorý obťažoval váš team alebo zloženie tamtoho Wraitha, ktorý ničil vozidlá vášho tímu je prosto úžasná."
ROCKET LAUNCHER
DESIGNATION: M41 SSR Medium Anti-Vehicle/Assault Weapon MANUFACTURER: Misriah Armory
MAGAZINE CAPACITY: 2 rockets
Devastujúci od malého po stredný dosah, schopný riadenia striel na vzdušné ciele po zameraní.
Frank: "Určite dostal svoju vlastnú príchuť v Halo 4, ale pre mňa je to stále ten dôveryhodný Rocket Launcher. Pocitovo je ladený, aby bol viac predvídateľný pre vašich oponentov, ale stále robí to, čo má v zmysle priamych zásahov a splash damage."
David: "Ak ma trošku poznáte, viete, že milujem všetký výhody ktoré viem využiť a Rocket Launcher je bezpodmienečná výhoda pre mňa. Je to veľké, strieľa to rakety. Čo na tom sa nedá milovať?"
Chris: "Fukčne je veľmi podobný predchádzajúcim verziám. Veľké rozdiely sú v rýchlosti projektilu, ktorá bola zvýšená o chlp aby kompenzovala celkovú rýchlosť hry a splash damage je trošku väčší."
SNIPER RIFLE
DESIGNATION: Sniper Rifle System 99-Series 5 Anti-Materiel MANUFACTURER: Misriah Armory
MAGAZINE CAPACITY: 4 rounds
Považovaná za najlepšiu pušku UNSC na dlhý dosah, poskytuje obávanú silu a bezkonkurenčnú presnosť.
Frank: "Podľa mňa sedí presne medzi Reach a Halo 3 v zmysle ľahkosti použitia. Ja som v podstate nevedel vôbec snajpiť v Halo 3, ináč než swipe-om*, takže táto zbraň sa mi dobre cíti pre môj kempovací štýl. Som ale často porazený hráčmi s DMR ak ma dostatočne rýchlo zbadajú."
David: "Musím byť úprimný, stále som si nezvykol na túto verziu Sniperky, ale ak mám byť úplne úprimný, nevedel som si zvyknúť ani na tie predošlé verzie. Nový zvuk pálenia strely ako guľka preráža rýchlosť zvuku je odmeňujúci, no na odpratávanie borcov na extrémne vzdialenosti potrebujete presne mieriť."
Chris: "Táto UNSC puška sa cíti skutočne, SKUTOČNE silná tentokrát. Šiel som nazad a vyskúšal Halo 3 a Reach snajperky niekoľko týždňov dozadu a bol som prekvapený o koľko viac surová tá naša je. Myslím, že tie veľké zmeny, ktoré toto zapríčinili je nový zvukový efekt a strelebný spätný ráz (vráti sa späť do stredu po každej strele). Spätný náraz robí mierenie pomedzi jednotlivé výstrely o to ťažším ale upravili sme presnosť a asistenciu mierenia tak aby to kompenzovala. Celkovo si myslím že by som bol úspešnejší s našou verziou Snajperky v porovnaní s tou z Hala 3 alebo Reach, takže je o máličko ľahšia na používanie."
Tak toto bola dosť rozľahlá časť včerajšieho bulletinu preložená do lámanej slovenčiny. Ktorá zbraň vás najviac zaujala a ktorú si budete dávať do loadoutu? Som zvedavý na vaše komentáre.
[emzo]
Assault rifle je imho najlepsia :)
OdpovedaťOdstrániťJa zatiaľ stále hladkám starý dobrý Magnum, dúfam že ho veľmi nepokazia v H4.
OdpovedaťOdstrániťKlobúk dole, prekladať to celé, tak to už hej :)
OdpovedaťOdstrániťK informáciám, nejak som dúfal, že aspoň jedna zbraň ostane prekvapením, čo už.
moj favorit je jednoznacne battle rifle :P
OdpovedaťOdstrániťJa silno uvazujem nad kombom saw/dmr. Ale je tu ešte priveľa ďalších zbraní, takže sa bude experimentovať.
OdpovedaťOdstrániťA ako bolo napísané v bulletine, dostaneme podobne články extra pre covenantske aj prometheanske zbrane.
To video odkrylo trošku viac než len nové UNSC zbrane, pozrite si nasledovnú analýzu od Nak3dHalo: link na video
OdpovedaťOdstrániťEmzo - skvela analyza, dám to do extra príspevku a vypíšem v ňom čo tam našiel.
OdpovedaťOdstrániť