117 Podcast Epizóda 12
Po dlhej odmlke prichádza konečne 12. epizóda 117 podcastu. Noviniek sa za to obdobie nazbieralo skutoćne veľa, takže sme všetko prebrať nestihli. Hlavnou témou boji jednoznačne špecializácie a popri nich aj nejaké ďalšie, menšie novinky. Podcastu sa mimo Hemlaxa a Emza zúčastnili ďalśí dvaja hostia a obaja nováčikovia. Prvým je Peterek 82, o ktorom sa v rámci Halo komunity len veľmi ťažko hovorí ako o nováčikovi a druhým je BurtCZ, ktorý už má v Halo tiež odohrané svoje. Viac sa dozviete v samotnej epizóde, takže sťahujte, počúvajte a zdieľajte !
Link na stiahnutie (klik pravým a uložiť ako)
Jéé congrats ke svatbe :) jinak moc pěkný, dobře se to poslouchá ty debaty vaše xD
OdpovedaťOdstrániťĎakujem za blahoželanie aj za pochvalu podcastu !
OdpovedaťOdstrániťA nechceš byť prvá žena v 117 podcaste?
OdpovedaťOdstrániťHa !
OdpovedaťOdstrániťnení zač :) kdo ? ja ? :D
OdpovedaťOdstrániťNo ja jednak nemel cas, preci jen v tuto dobu ted musim konat rodicovske povinnosti.. A ve hrani zvladnu tak maximalne jeden swat a pak hodinu zas nic.. :) No ale o moc jsem neprisel, stejne bych se vyjadroval ke specializacim znacne negativne, takze jsem vlastne udelal dobry skutek pro posluchace... :D Podle me cele to levelovani a specializace jsou tezce prestreleny a takoveto zvyhodnovani hracu se mi ani trochu nelibi.. Sniper, ktery v zoomu uvidi i radar.. Nebo kdyz nekoho zabiju a pak po me vsichni pujdou, protoze budu mit puntik nad hlavou.. Takze pokud tam budou takovehle osklivosti, budu nakonec ve finale hrat jen swat, kde nic takovyho nebude.. :(
OdpovedaťOdstrániťpočkej hemlax ,, tim Ha ! si myslel jakože fuck off vubec, či ? :D :(
OdpovedaťOdstrániťTo som myslel, že je to zaujímavý nápad :)
OdpovedaťOdstrániťJohny, ale osobně tvůj názor bych chtěl slyšet :-) A ty specializace stejně nebudou hned, určitě nějaký ten půl rok potrvá až 50lvlu dosáhneme, jako novinka je zajímavá, ale přemýšlel bych co s tím až dosáhnu padesátky.
OdpovedaťOdstrániťjo takle x_O aha
OdpovedaťOdstrániťAko ono vsetky tie specializácie, upgrady, loadouty a armor ability znejú ozaj dosť straśideľne. Zajedno však človek musí vidieť a skúsiť ako budú fungova´t a za druhé 343 sa dušuje, že nebudú mať radikálny dopad na hru.
OdpovedaťOdstrániťMožno ma budete nazývať prehnaným optimistom, ale ja pevne dúfam, že hru dobre vybalancujú. Ak nie pri štarte, tak postupom času. Sami povedali, že Halo 4 majú nastavené tak, aby mohli všetky veci upravova´t podľa potreby a odozvy od hráčov.
No z te nastavitelnosti a balancovani mam take trochu obavy, kdyz si vezmu jak to bylo v reachy... Zvyknul jsem si na nejaky styl hry a az nekdy po roce udelali TU.. Nejdriv to dali jako samostatny mody.. Coz mi nevadilo, pak mi to nasrali vsude vcetne multy teamu.. Dalsich pul roku jsem byl z toho nasranej a srovnaval se s tim.. Protoze hraci proste zmenili styl hry: zacali pouzivat vsichni magnum, protoze proste zacal byt efektivnejsi nez machine gun.. :( Co pro jednoho muze byt lepsi, druheho zas s prominutim nasere.. Tak to proste chodi.. Takze ja osobne bych byl dost nerad, aby mi kazdy dva mesice nastavovali vlastnosti abilit, zbrani, specializaci.. Jak se to nekomu v 343 zrovna vylihne v hlave, protoze to nekdo napsal na forum... Takze asi tak...
OdpovedaťOdstrániťHmm...tak prevlada vseobecny nazor ze v reach zkratka vela veci nefungovalo dobre. Zacalo sa to riesit az ked hru dostalo 343. TU mozno vsetko nevyriesil, ale bol to krok spravnym smerom podla mna. Znizeny bloom, nerfnute cammo, armor lock...problem je v tom ze Slayer je rozdeleny na 2 mody. Ja by som osobne TU dal uplne vsade. Potom by sa nestavalo to, ze clovek si pusti Super Slayer kde hra iba 400 ludi a z toho polovica hardcore hraci.
OdpovedaťOdstrániťReach je svojska hra a akykolvek update ho celkom neopravi. Je to jednoducho Reach. Ja ho mam rad, ale par veci mi fakt lezie na narvy. H4 bude zasa o nieco ine. Ale na to si treba par mesiacov pockat...
Ja som TU uvital kvoli upravam Armor locku, znizeniu bloom pre DMR. Aj si myslim, ze uplny opak je pravdou - Magnum bola vynimocnejsia vo Vanille, lebo oproti DMR bola ozaj smrtonosna. V TU je DMR oveľa rýchlejšia a presnejšia a posiela Magnum kdesi do stretov v uzavretých chodbách.
OdpovedaťOdstrániťTieto názorové výmeny sú skôr o tom, kto je do akej miery otvorený zmenám. Napr. možno Nanashi a Tygr by chceli mať rýdze čisté Halo bez žiadnych úprav, alebo skôr jedine v grafike, lebo staré Halo ich baví a sú v ňom dobrí. A taký ja napr. sa teším na každú novú zmenu ktorú tam dajú, lebo je to také tešenie sa na objavovanie tej hry nanovo. Ak chcem hrať dookola to isté staré Halo, tak si zapnem Halo 3 a budem čakať 5 minút kým mi nájde 7 hráčov.
Tak TU podle mě, přidalo do hry větší soutěživost. Upgrade a změny mě vůbec nevadí, ano souhlasím není to původní Halo jak ho známe, ale kdo by teď chtěl hrát původní Halo beze změn? Různé ability, které jsme vyzkoušeli i v Reach podlé mého názoru zpestřilo hru, bavilo mě to, je to zas krok o něco dál.
OdpovedaťOdstrániťVšak jistě, mám obavy z toho, že když bude obrovské množství (naval) změn, tak nedokážu přehledně a hlavně rychle se ve hře orientovat, ale doufám, že i přes velké množství informace, které teď se objevuje na waypointu, H4 bude pěkně povedený kousek. Ale konec konců přece musíme to zmáknout, kdo by jiný pak kosil amiky? :D
Burtik - pod to sa podpisujem
OdpovedaťOdstrániťSellera je moc negativní :-) Já se taky bojím, jak to s tím vším v H4 bude vyadat, ale na druhou stranu v něm vidím ducha H3 a to mi dává sílu! :-D
OdpovedaťOdstrániťBtw, takže na scéně máme aktivní tři Halo-ženy :-) Hemlaxi! To už je vážný důvod k zamyšlení se nad scénářem extra podcastu!!! :-D
Hele me nevadi smysluplne zmeny, ale ceho je moc, toho je prilis... Jeste se dovedu smirit se zmenama v nove hre, sice si budu muset najit mod, ve kterem me tyto vsechny nemysly nebudou tolik obtezovat... Ale co mi fakt vadi, je ze za pul roku Ti tu hru nekdo prekope a zmeni a neda Ti na vyber.. Jsem hodne demokraticky smyslejici osoba, a to se odrazi i v mych nazorech.. Ono je to neco podobnyho jako kdyby Ti v restauraci rok davali stejny jidlo, ktere Ti fakt chutna a chodis tam jen proto, ze nikde jinde nic takoveho nevari.. A pak tam jednou prijdes a oni Ti do toho daji treba chilli, ktery nesnasis.. A kdyz si to chces dat bez chilli, tak Te poslou do hajzlu.. :( S timhle proste ja nesouhlasim..
OdpovedaťOdstrániťSellera: S tím jídlem to bylo dobré.
OdpovedaťOdstrániťAle až tak temně bych to neviděl.
Hemlax: zapomněl jsem, pardon.
BurztCZ
Burt - Ne, ty vole, to som myslel ze sa podpisujem pod to co si napisal, ze s tym maximalne suhlasim, chapes ? Wat the heck :D
OdpovedaťOdstrániťSellera - Tak ja si myslim že pokiaľ by v hre niečo robilo problem a oni to opravia tak je to fajn. Druha vec je, že sa neda vyhovieť každemu. Každa zmena, každa novinka, každy prd, aj keď poteši milión ľudí, tak sa nájde nespokojná skupina. Tak to proste je. A Halo 4 nebude dokonalá hra, budú v nej chyby a kopec ľudí bude naštvaných lebo sa im niečo nebude páčiť. Ale tak je to predsa vždy nie ?
OdpovedaťOdstrániťPeterek82 - Tak na to bacha, keby boli pokope 3, tak si dávajú už vlastné pravidla. Si predstav napr...."Zdravíme všetkých Halo fanúšikov, ale pred tým než vám predstavíme novinky z Halo universa, povedzme si, aké sú zľavy v novom katalógu Avon !"
OdpovedaťOdstrániťH: jj dýť jasný :D
OdpovedaťOdstrániťBuřt
P: (haha Avon :))
Urobíme módnu políciu na Halo armory? Rule of the thumb: čižmy musia farebne ladiť s plecnými plátmi.
OdpovedaťOdstrániťHemlax: A muzes mi treba rici co bylo za problem, ze zrusili evade z multyteamu? Nebo co je za problem, ze stuknutej hrac s armor lockem ze sebe ted neshodi stuk.. Nejsem extra priznivce armor locku, ale me se libilo jak ten stuk odletel, to byla fakt pecka.. Nebo jakej je problem v action sacku, kterej zrusili? Jako protoze tam bylo malo lidi, no a co, chci to hrat tak si pockam.. To byl snad jedinej objective mod pro 4 hrace.. Podle me ne vsechny zmeny jsou kvuli tomu, ze to zpusobovalo problem.. Hlavne ten evade v multy teamu, tim me tehdy extra nasrali.. :( :( To totiz byla jedina rozumna obrana proti kemperum v crazy kingu, ktery neustale hazi granaty do hillu.. Jako treba jeste pochopim snizeny bloom, ale upravu active camo uz nechapu, uplne zbytecny.. Misto toho aby udelali neco uzitecnyho, treba jako oddelili hograce od multyteamu a dali auticka nekam zvlast, coz by davalo smysl... Tak zrusej action sack, kterej byl naprosto super... Neviem , no neviem... :D
OdpovedaťOdstrániťBuřt - sa nemusis predsa podpisovať, to som pisal iba ľuďom čo mali v názve anonym.
OdpovedaťOdstrániťEmzo - Špecialna ženská robrika na Stosedemnásť - "Najnovšie módne trendy podľa UNSC", alebo "Nieje dôležitý len skill, ale aj čo máte na sebe!", alebo "Ako nepriateľas zmiasť za pomoci správne zladeného armoru"
Sellera -
OdpovedaťOdstrániťEvade - v tom probléme expert niesom, viem iba to že boli veľké sťažnosti na fórach. Sám by som ho taktiež nevyhodil
Armor Lock - Armor Lock je samo o sebe nezmysel ako funguje. Nielenže si na dlhú dobu nesmrteľný a brzdíš hru, ale dokonca pri skončení dávaš EMP blast ...a eśte aj odhadzuješ šťuky. To uź nieje sranda, ani zábavné, to je jednoducho desne overpowered hovadina a hráči to zneužívajú.
Action Sack - hral som to 2 krát v živote. Málo ľudí. To že redukovali playlisty je skvelá vec. Hráči sa popresúvali inam a tie playlisty ktoré zostali majú väčšiu populáciu. Toto potreboval Reach už dávno. Keď chceš Action Sack, môžeš si predsa zahrať s kamošmi Custom hru, tam máš neobmedzené možnosti.
343 NIKDY nevyhovejú každému, to sa jednoducho nedá. Balancovanie je vždy založené na odozve od komunity. Keď sa objaví problém, na ktorý sa sťažuje vačšina ľudí, snažia sa to riešiť. To niesú nápady ktoré si vymýšľajú sami.
Ak by mali vyhovieť každému tak je v Reachi 100 playlistov a nikde dostatok hráčov.
Custom hru? To si snad delas srandu, jako bych sehnal 8 hracu na custom hru.. A jeste navic bych musel jak kokot po kazdy hre menit mapy a mody.. To je dost nepohodlne. A s tou redukci playlistu to neni az zas tak horke (Anniversary BTB, Anniversary FFA, Firefight Doubles, Action Sack a Squad DLC).. Vyhodili jich jen pet, pritom smysl na vyhozeni meli dva (Anniversary BTB, Anniversary FFA).. V zasade jen preorganizovali menu. Misto toho aby sloucili slayer a super slayer(kterej skoro nikdo nehraje), tak vymejsli kokotiny..
OdpovedaťOdstrániťJako by to nebylo jedno, ze tam jsou tri mody navic, tech 2000 hracu to stejne moc neovlivni v jinych modech... A jeste ke vsemu tuto zmenu udelaji ani ne pul roku pred halo 4. To uz preci ani nema smysl, kdybych byl na jejich miste, tak si pockam kolik lidi odejde hrat halo 4, pak bych vyhodnotil playlisty a pak bych teprve neco rusil.
A ten evade, to je oooobrovska chyba !!! V Elite slayeru bejt muze, a v crazy kingu ne... WTF? To proste nedava smysl.
No a s tim armor lockem, by bylo lepsi spis zrusit emp blast a armor lock povolit tak max. na dve vteriny, nez odhazovani stuku.. To je muj nazor.. Proste jen mam pocit, ze obcas nekdo nepouziva mozek a svoje myslenky, ktere si rano rozmyslel na hajzliku pri vyprazdnovani briska, hned odpoledne zada vyvojarum, aby nam zkomplikovali hrani na ktere jsme si uz za rok navykli..
Jeste mi rekni proc vice nezmirnili ucinek granatu? To myslim je mnohem vetsi problem... Me osobne to je jedno, taky je hazim kam muzu.. Ale vim ze ty je moc nemas rad.. :D :D
To je to o com hovorim, tebe sa niektore veci nepacia, ale najde sa 1000 hracov co su spokojny. Mna napr ovela viacej ako nejaky Action sack mrzi Anniversary FFa. Ale neriesim. Akceptujem. Ty zasa anniversary ignorujes. Napr take Custom hry su podla mna veĺmi dôležitou sučasťou Halo a to že ich ty ignorujes je zasa tvoj problem. Vidiš čo sa snazim povedat ?
OdpovedaťOdstrániťBohuzial nemozem argumentovat vsetky ich zmeny, az taky obrovsky prehľad v tom nemam. Ja vidim v tej hre uplne ine, važnejšie problemy ako tie, ktore spominaš ty. Napr take DLC mapy.
Ale myslim si ze to ozaj trochu s tou kritikou prehanas a trocha podcenujes spravu hry, ktoru hravaju statisice hracov. Starat sa o nieco take a vyhoviet vacsine musi byt dost narocne. Nevraviac ze tu hru brebrali od Bungie.
:D :D No stejne tak ja si myslim, ze s tim optimismem a chvalou vsech zmen to take trochu prehanis.. Ono byt fanouskem halo neznamena byt automaticky spokojen se vsim co mi meni pod rukama.. :D Preci jen, v halo tady z vas mam nahrano asi nejvic casu.. Coz je dost smutny pro muj osobni zivot. Kdyz to hraje clovek jednou za cas, pak je pro nej snadnejsi se nerozcilovat.. :D
OdpovedaťOdstrániťNo a neco k tematu: Kdyby nebylo halo, ja bych hral asi MP GTA, RDR, Forzu a zrejme asi BF (i kdyz bych to asi dlouho nevydrzel)..
Nič neukončí flamewar tak dobre ako toto.
OdpovedaťOdstrániťTy jo, ta asi chodí na comic-con :-)
OdpovedaťOdstrániťselleranet - Ale no tak, ja neobhajujem všetko. Som len otvorenejší k zmenám a ukáže len čas ako to bude fungovať.
OdpovedaťOdstrániťV Reach možno nahraté najviac máš to áno, to však nič nemení na tom, źe s názorom že Reach je lepśí ako Halo 3 by si asi u veľa ľuďoch neuspel :P Logicky by si Reach nemal mať rád ak si zástancom toho, źe príliš veľa zmien nieje dobré. Veď samotné armor ability už Halo drasticky zmenili.
Je videt ze stale nechapes Hemlaxi, porad tvrdite ze jsem proti zmenam, a ted si jasne sdelil ze to tak neni. A ono to tak opravdu neni, ja preci nikdy netvrdil ze halo 4 chci jako reach, ani jsem nikdy netvrdil ze halo reach jsem chtel jako halo 3.. Naopak, me nevadi zmeny pokud jsou originalni a smysluplne. Stejne tak ted rikas, ze dle me je reach lepsi nez halo 3.. Ovsem pokud by sis vzpomnel, tak ja rikam porad ze reach je hratelnejsi, ale halo 3 melo zas o mnoho lepsi mapy a barevnost. (coz je moje objektivni zhodnoceni situace, a myslim ze je spravne).
OdpovedaťOdstrániťPorad vychazite z predpokladu, ze nechci zmeny a ze jsem negativni.. Jenze ja se snazim hodnotit dle sveho nazoru a objektivne.
Vis ono jak to tak sleduji, tak mam cim dal vetsi pocit ze halo 4 bude neco jako mix: Halo, Crysis, BF, COD..
Je jasny, ze tam bude prevladat element halo, ale proste ty okopirovany (pretvoreny) veci z jinych her... uffff...
A to je to co me z pohledu fanouska nejvice rozciluje, to proste nejak nemuzu zkousnout.. :( :(
Stejne tak porad nemuzu zkousnout spartan ops. :( Vsichni tvrdi, ze to je nahrada za firefight, jenze me to cim dal vic pripada jako pribehove nastaveni campaign-e. Rozhodne se to tak tvari, tohle proste uz s firefightem nema nic spolecneho.. Pokud tam bude pribeh a postupne se bude vyvijet (je to pro me stahovatelna campaign)..
Zkratka tech veci a radoby dezinformaci uz je na me az prilis..
sellera - mnohe z tych upgradov su tak kozmeticke zmeny ze na hru nebudu mat nijak radikalny dopad. Spartan Ops je pribehovy len do tej miery, ze kazdy tyzden dostanes cgi video ktore si pozries. Samotne misie su zalozene klasicky na vlnach nepriatelov, s tym, ze sa nebudes branit na jednom mieste, ale budes sa posuvat aj dopredu. Ber alebo neber, neviem co viac k tomu dodat. Firefight v Reach je stejne len skvar oproti tomu z ODST.
OdpovedaťOdstrániťNo podle toho videa ze spartan ops to tak neni, jak tvrdis.. Jaksi jsem tam zadne vlny nevidel.. :D Prakticky jen postup dopredu, a pak treba priletela lod, ze ktere vyskakali nepratele.. To je bezne v capmaign-i.. :D Proste osobne opravdu od capaign-e nevidim ani jeden rozdil.. ;)
OdpovedaťOdstrániťRozdielov je tam viacej, ale to by si zistil sam keby si chcel.
OdpovedaťOdstrániťPouc me, rad si to poslechnu... Jaky je v tom rozdil? :D
OdpovedaťOdstrániťJohny je to uz dost unavne a nikam to neviedie. Ak by som ti tu nieco napisal, znova to vsetko otocis horeznacky. Toto uz nieje o debatovani ale o tom, kto dalej docura. Howg.
OdpovedaťOdstrániťTakze si mi prave dal za pravdu, dekuji... ;)
OdpovedaťOdstrániťNeviem, no neviem :)
OdpovedaťOdstrániťV podstate súhlasím so sellerom, aj keď po priblížení špecializácií to nevidím AŽ tak tragicky, ale stále mi to tam nepasuje. Príliš sa chcú priblížiť väčším masám, inak si to neviem vysvetliť.
Jasné, teraz to pre niekoho vyzerá celkom dobre , no neskúsili sme to, teraz sa vítajú zmeny s otvorenou náručou, ale už sa asi zabudlo na betu REACHu. Vtedy som sa radoval (a určite som nebol sám) z toľkých možností....a čo sa časom stalo, väčšina z nás čo to hráme aj po dlhšom čase používame jedine šprint (vínimočne niečo iné). O mapách a módoch radšej nepíšem, lebo to je kapitola sama o sebe.
Neostáva mi nič iné ako tešiť sa LEN na kampaň, pretože limitka je sklamaním (mylím, že legendary edition patrila k HALO a áno limitka je síce lepšia ako pri Halo 3, no 3ka bola prvým Halom na x360 a toto je už tretie Halo a v provnaní s limitkou Reachu, no neviem), z mulťáku cítit Halo ale aj kopec iných hier.
Tygr dopiškal ďalej a je ofic. víťaz. Nech sa páči, tu je kačička pre víťaza.
OdpovedaťOdstrániťOooooo vdaka, ta je nadherna... I zivou bych si ji vzal domu.. :D
OdpovedaťOdstrániť"Zdravíme všetkých Halo fanúšikov, ale pred tým než vám predstavíme novinky z Halo universa, povedzme si, aké sú zľavy v novom katalógu Avon !" xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD ty vole chčiju xDDD :D:D:D:DDxDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD jaaaaj ah xD nepřehanej tak,, ne všechny sou takové :D:D:D
OdpovedaťOdstrániťTraintekk - všetky možno nie, ale väčšina určite :)
OdpovedaťOdstrániťHemlax už je moc otevřený, Tygr moc negativní, Nanashi nevie a Emzo tu rozdává fota různých kačenek a Buřt se naučil podepisovat. Ano - tento podcast měl velké dopady na každého, jak tak koukám :-D
OdpovedaťOdstrániťJá se už sžil s myšlenkou, že dokud si to nezahraju,nevím nic. Taky jsem furt do všeho rýpal a viděl jsem to strašně negativně. Skepse mě neopustila, přistupuju k tomu dost opatrně, ale našel jsem si na hře věci, na které se strašně těším a snažím se doufat,že ta hra nebude přeplácaná a že bude hlavně vybalancovaná. Je samozřejmě shit,když nám někdo mění něco, na co si zvykneme - proto jsem rád za Halo 3 a jeho omezené možnosti.
Ještě k tomu přebírání herních prvků z jiných her -> toto je myslím normální evoluce v herním průmyslu (ano,tak mi trvalo,než jsem na to přišel). Za posledních 20 let najdeš plno stejných případů, kdy nová hra čerpala z jiné akční série. A děje se to i v jiných žánrech, jde jen o to, jak to autoři zapracují do kostry systému daného titulu. Co se týče H4,uvidíme.
Hemlax: Nene, to se bude řešit, jak k té helmě sedí rukávky, jestli je ten GPS navigátor na zápěstí dost barevný, jestli v tom brnění není velkej zadek,.... :-D
To Peterek: No ono je to tak s tim prebiranim prvku z jinych her: Halo bylo vzdycky originalni a nesnizovalo se k takovymto variantam !!! Vzdycky se snazilo vymyslet neco, co nikde jinde nebylo a neprebiralo kokotiny typu, ze nekdo po tobe hodi granat a tobe se u cursoru objevi ikonka toho kde ten granat je.. Ale to bych se zase hodne opakoval.. Jedine co tam bude zrejme originalni je campaign a to je hlavni duvod proc si to koupim.
OdpovedaťOdstrániťKazdopadne jsem rad, ze jsme zde celkem vybalancovani, :) Hemlax a Emzo jsou extra nadseni, ja a nanashi extra nenadseni, ajdam a zbytek publika drzi zlatej stred...
:D :D
ANO konecne jsem se procetl nakonec :D:D, WTF 48 komentu? Slusny :D kazdopadne v zasade souhlasim s Hemlaxem. jak s TU, armor lockem sparton ops tak i v podstate se vsim jinym(az na costum games ty jsou pro me celkem zbytecny a taky je ignoruju).ano bojim se ze udelaj neco spatne a bude z toho zklamani jako reach nebo ze se v tom uz nebudu orientovat ale verim ze ve finalni podobě to bude vse v pohode.
OdpovedaťOdstrániťSellera: No vidíš, jaká je doba. 10 let Halu vydrželo být stoprocentně originální, ale taky hold musí načerpat nápady někde jinde. Uvidíme. Já bych to fakt AŽ tak černě neviděl.
OdpovedaťOdstrániťDěcka, celkem se divím, že CG pro vás nejsou nijak důležité. V dobách slávy H3 jsme si neuměli představit nic lepšího,než večer ztrávený s bandou hráčů právě v CG, ať jsme hráli 4vs4 nebo Big team! Lahvinka, cigárko, pokecáš, pobavíš se, hru si s pustíš kdy chceš, nastavíš si hru jakou chceš,... prostě naprostá pohodička a zábava. Mrzí mě, že dnes už to nefunguje. Asi je v CG málo kreditů za odměnu.... :-(
Ahoj všichni, toto je můj první komentář na tomhle webu. Jak tak koukám, pěkně se zde někteří rozvášnili. No já jsem poslední dobou začal sledovat informace o h4, sice toho moc nevím o H1, H2, protože mojí první halo byla trojka.
OdpovedaťOdstrániťJak zde čtu všechny komentáře, nezbývá mi než ve větší míře spíše dát za pravdu selleranetovi, nebo jak se ten divnej gamertag píše.. :o) Co se týče toho TU, tak tam mi to zas tak nevadí, nicméně ty ostatni názory se mi zdají opodstatněné.
Myslím si, že spartan ops je kapitola sama pro sebe a zřejmě by vývojáři 343 udělali lépe, kdyby se na to vyprdli. Ono to totiž opravdu vypadá jako kampaň. Navíc podle nějakých informací budou některé sezóny i placené, tak to rovnou mohli udělat jako H3 ODST, myslím že každý fanda halo by byl radši, kdyby to měl doma v krabičce, než jako digitální obsah někde na HD.
Co se týče CG, pak bych řekl jen: Není to také tím, že H3 nemělo tolik možnosti v MP jako H.R. ? Nevím, ale možná právě proto v H3 hrálo mnoho lidí CG.
jpf79b
jp - Vitaj na stosedemnásť !
OdpovedaťOdstrániťK veciam ohľadne Halo 4 sa už vracať v tejto diskusii nebudem, zašlo to do slepej uličky.
Čo sa týka SO tak prvá sezóna bude mať 50 misií, a celá bude už prítomná na DVD, sťahovať myslím nebudeme v prvej sezóne nič. Akurát sa misie budú odomykať postupne.
Ak nejaké ďalšie sezóny budú a predpokladám že áno, zrejme budú aj platené a budú sa sťahovať. Chcieť však zadarmo ďalších 50 misií by bolo trocha moc.
Ja osobne som vždy túžil, aby herné rozśírania neboli iba MP mapy, ale aj nejaké SP misie, ktoré by rozšírili príbeh. Toho som sa dočkal v SP a som tomu veľmi rád. Príbeh je pre mňa v Halo jedna z najdôležitejších vecí. Príbeh je tak dôležitou súžasťou Halo série ako aj Multiplayer.
Firefight v Halo Reach je oproti tomu z ODST iba fraška kde hráči chodia iba kôli daily challengom pre credity. Boli tu nejaké zaujímavé variacie od komunity no firefight v Reachi nezachráni už nič.
Spartan Ops je oproti tomu v mojich očiach oveľa lákavejší kooperačný doplnok. Ako naznačili achievemnty, budú tam misie založené na firefight princípe vln nepriatelov (ajch No easy way out) takže verím že bude väčšina hráčov spokojná.
jpf79b: Krom abilit, které tam v H3 nebyly, byly možnosti CG prakticky stejné.
OdpovedaťOdstrániťTy voe..ještě že jsem se sem nedostal dříve a špinavou práci odřel Tygr:D
OdpovedaťOdstrániť