117 Podcast Epizóda 11
Tento týždeň bolo skutočne skvelé byť Halo fanúšikom. Halo 4 bola nielen jedna z najpôsobivejších hier na E3 (ak nie najpôsobivejšia), ale predovšetkým pre fandov to bol fantastický zážitok. Prvá singleplayerová prezentácia doslova vyrazila dych. Veľa informácií sa týkalo samozrejme aj multiplayeru. A o tom je táto epizóda 117 podcastu. Diskutuje skalná zostava Nanashi, Ajdam, Sellera, Emzo a Hemlax.
Link na stiahnutie (pravým a uložiť ako)
Ohledně ty šipky na granaty tak nemyslim si že to az tak moc ovlivni gameplay, stejně v reach kdyz vidis granat tak okamzite jdes na druhou stranu, to udela kazdej normalni hrac. Každopádně singleplayer super, strašně se na to těšim, multiplayer uvidim ale vypada to pro mě dost slibně. Jo jinak všimnul jsem si takovyho failu v bulletinu, tam je napsany že ve videu z kampaně jsme viděli 3 novy forunnersky zbraně, Light rifle, scattershoot a repeater. Jakej repeater?!? v tom videu neni zadna takova zbran. Třeba omylem odhalili další zbran :D. Ale mozna jsem jen slepej a nevšimnul jsem si ji.
OdpovedaťOdstrániťHmm....zaujimave, este som to cele necital tak som si to nevsimol. Ani na forach o tom nieje zmienka. Ziadny Repeater tam nebol. Nechce sa mi verit ze by sa tak sekla a odhalovat novu zbran takymto sposobom je tiez blbost. Skusim o tom nieco najst na nete.
OdpovedaťOdstrániťBol v Spartan Ops, tiez som si nevsimol :) http://assets1.ignimgs.com/2012/06/05/e32012halo4spartanops1jpg-fdfc70_640w.jpg
OdpovedaťOdstrániťpozoruji, ze tam mam nejaky technicky problem... A kolegove me ani neupozorni.. :o(
OdpovedaťOdstrániťNo hele Jimmy, ja resil situaci kdy prave ten granat nevidis, ale pouze ho slysis, ze nekam dopadnul.. Tak se jen kouknes na signalizaci a odskocis pryc. V reach proste nevis kam ten granat spadnul pokud ho primo nevidis.. Dalsi vec je ze mam fakt rad situace, kdy vybehnu ze dveri a najednou vidim, ze na zemi prede mnou sviti plasma grenade. Samozrejme bouchne v okamziku, kdy si na nej nabehnu. :o) To je parada, no a ted budu vedet ze tam je, tak do tech dveri nevbehnu a pripravi me o to krasne kouzelne prekvapeni.. ;o) To proste je v reach paradni, vybehnes, stacis jen pomyslet "a kurwa" a uz lezis na zadech.. :o)
OdpovedaťOdstrániťNavic o to lepsi, kdyz ten granat je nekoho z vlastniho teamu.. :o)
Hemlax - ja si myslim ze take situacie budu stale, len sa to bude stavat menej casto
OdpovedaťOdstrániťVšimli ste si, že začiatky podcastu dostávajú vďaka tým vtipným úvodom a nasledujúcej hudbe až taký filmový feeling? :)
OdpovedaťOdstrániťNo,...najprv klasicky k celkovej kvalite podcastu - výborný, čerstvý pokec na úrovni, dozvedel som sa dosť o HALO 4, nejak extrémne som nesledoval počas E3, takže bodol súhrn.
Čo sa týka výmeny názorov o označení granátov. Osobne nemám rád v mulťáku nič označené, granáty je to posledné. Prekvapivosť a sila granátu tým totálne stráca význam, tu nie je potrebné diskutovať, to je proste fakt. Aký význam má označený granát, to sa proste obhájiť nedá. Ale uvidíme, ako to bude vyzerať vo finále, ešte stále je priskoro rozprávať o niečom pol hodinu, keď nevieme, ako to tam bude zapracované a ako to bude mať vplyv na hru. Ale akékoľvek označenie je zásah do efektivity.
Čo sa týka výtky, že sa po mapkách pohybujú spameri čo hádžu granáty a potom hráč ani nevie, ako zomrie. No neviem, ale keď prídem do arény - ak to prenesiem do "reality" - a chcem získať nejaký kill, mám granáty a vidím nepriateľov,...no,....tak tam vysolím proste tie granáty a tá sila snáď niekoho zabije. O tom sú granáty. Aký význam má hranát, keď ti priletí aj z označením "POZOR UŹ LETÍM!! UTEKAJ!",..Nie, granát je zákerná malá drvivá a demontujúca vec, tá nemá byť označená a áno, má zabíjať. Takže,...
To, že to človeka naštve je druhá vec:) Ale každý má rovnaké podmienky,..;) Môžeš robiť to isté. Ale nemyslím, že to prinesie viac killov, ako odpovedaná hra.
Inak, samozrejme na HALO 4 sa veľmi teším, má to úžasnú grafiku, výborný pocit zo streľby//aspoň podľa videí// a neskutočne cool zbrane nových nepriateľov,...
Dee
Inak, občas sa vám to tam ozýva a selleru som občas zle počul. Aidama občas vôbec. Ale to je v pohode,...akurát mám pocit, že prvé podcasty boli "čistejšie".
OdpovedaťOdstrániťDee - problem granatov vychadza z toho, ze granaty v Reach maju dost zle spravenu fyziku a casto krat sa zkratka neda predvidat ako sa zachova, to je zle, v trojke to tak nebolo. Hraci sa naucili spamovat granaty koli existencii bloomu v Reach. Zkratka je prenich jednoduchsie hodit granat ako niekoho ustrielat. Potom vznikaju chaoticke granatove vojny. Ani to v Halo 3 nebolo. Takze to nieje o tom, ze granat je nebezbecna zbran ktora je v boji velmi neprijemna, ide o to ze granat ako funguje v reach spolu s dalsimi mechanizmami (bloom) zapricinuje sialene spamovanie granatov s absolutne nepredvidatelnymi vysledkami.
OdpovedaťOdstrániťTak ci tak, ako som x krat povedal, nemyslim si ze oznacenie granatov bude mat na hru tak srasticky dopad. Pokial si to vsak vsetci nevyskusame, je to len v ramci dohadov. Pockame uvidime. Som si vsak takmer isty, ze ani ked hra vijde tak sa nezhodneme na vsetkom :) Tak to proste chodi :)
OdpovedaťOdstrániťNo neviem, neviem... Moje granaty se chovaji predvidatelne. Kam ho hodim, tam leti.. ;) Fyzika granatu je urcite jina nez ve trojce, ale je to jen o zvyku. No a to ze granaty nekdy bouchaji drive a nekdy pozdeji, to je zapricineno bud tim, ze ten granat nekdo ve vzduchu rozstreli, nebo tim, ze v jeho blizkosti bouchne jiny granat.. Coz je taky v pohode..
OdpovedaťOdstrániťTo ze jsou granaty silnejsi je fakt, ale vzhledem k tomu ze je sam casto hazim, tak mi to nevadi.. Granat je granat, kdyz mi bouchne pod nohama mel bych umrit. Plasma grenade jsou jeste silnejsi!!!
Jinak souhlasim s Dee, nemeli by na sebe upozornovat!
Dalsi vec, ze hlaseni granatu mi ani nezapada do halo konceptu.. Myslenka, ze spartan dokaze detekovat granaty kde jsou mi prijde nesmyslna. Spartan ma sice dobrou technologii, ale nemel by byt jasnovidec. Takhle to vypada, jako by mel v trenkach kristalovou kouli.. :(
Uvidime, nema zmysel to rozoberat dalej, je to iba zabomisia vojna. Kazdy m na urcite veci vlastny nazor.
OdpovedaťOdstrániťAle rozmyslat nad tym, ako je technologicky vyriesene sledovanie granatov je netmysel. Takych veci tam najdes x-y. Je to predsa sci-fi a tym to hasne. To by sa clovek mohol rozculovat aj nad tym, preco sa spartan utopi 2 sekundy po tom ako, spadne do vody.....
To jsem nečekal že nějaká malá šipička vyvolá takovou dlouhou debatu :D
OdpovedaťOdstrániťHele a ja nejsem slyšel proč? Není to tím, že jsem pak už vůbec nemluvil?;)
OdpovedaťOdstrániťChválim zmenu úvodnej znelky a ako do toho rozprávame, má to pekný efekt ;)
OdpovedaťOdstrániťĎalšia epizóda o ODST s čerstvými zážitkami z firefightu :) Na epizódu o Halo Wars musím zavolať dvoch expertov z friendlistu, hádam prídu, hrávajú to spolu už veľmi dlho, obaja najvyšší rank.
OdpovedaťOdstrániťEšte si dajme 4 player ODST FF :)
OdpovedaťOdstrániťAno ano.. FF s 4 lidmi! I beg you.. no! I double dare you!;) Jinak 3 dny Halo Wars mam teď za sebou. Bylo to epic;)
OdpovedaťOdstrániťTak jsem se konečně dostal k poslechu tohoto podcastu. Po tak dlouhé době nemá cenu zase začít diskutovat, co se stokrát omlelo, tak jen řeknu za sebe: Na 100% ve všem souhlasím se Sellou a Ajdamovi dojmy z H4 byly boží, jinak neviem neviem... :-D
OdpovedaťOdstrániťTak, jdu poslechnout podcast #10