piatok 8. júna 2012

Tony Halo 4 mulťáku z MLG Eventu


Oficiálny Halo 4 MLG event priniesol tony videí z multiplayeru spolu s komentármi od hráčov a vývojárov. Za seba poviem že mulťák vyzerá úžasne a na vás nechám nech si vytvoríte názor sami. Je na čo pozerať, užite si to.

Nepodarilo sa mi nájsť spôsob ako vložiť videá na blog, takže ponúkam iba odkaz na stránku s videami.




10 komentárov:

  1. Velmi pěkný už se těšim až si to budu moct zahrat i ja. Vim že to řikaj všichni, ale zda se mi že se to čim dál více podobá COD. Třeba ukazatel, že je blizko tebe granát, to se mi do hala vubec nehodi, nebo na konci hry to Victory a Defeat, to je taky v COD. Ja nevim, oni vědí že hráči nechtějí aby se to podobalo COD, ale stejně tam "kopírujou" čim dál tim více věcí. Ale to jsou jenom drobnosti, hlavni je aby samotný gameplay byl citit jako Halo a to si myslim že je.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gameplay je definitívne Halo a nejaké vizuálne spestrenia ako Victory a podobne mi prídu iba ako vítané osvieženie.Hlavne celý UI ako menu, loading screen a podobne mi prídu že krásne zapadajú do celkového Halo vizuálu. Ja som zatiaĺ nadmieru spokojý. Pár výhrad možno mám, ale to budeme rozoberať v podcaste. Tak či tak, hru budeme môcť súdiť poriadne až keď si ju zahráme.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No ja se tesim na campaign, co se tyka me, tak zatim co jsem videl, tak se mi MP nelibi... :o(

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No mne sa to brutálne páči určite kupujem limitku a neviem sa dočkať!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Som na tom rovnako ako pán Tygr...hrateľnosť vyzerá ako z Halo 3 no tie "novinky" pripomínajú COD, ukazovateľ dopadnutého granátu? Fuck you, treba sa aspoň raz za čas rozčúliť zo smrti spôsobenej granátom, ktorý nevidíš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Granáty - absolútne tú zmenu vítam. Jeden z problémov v Reach sú grenade spammeri. Veľa krát ani netušís odkiaľ to priletelo. Granáty sa z mrtvol naviac budú dať zbierať iba vtedy ak budeš mať na to špecializáciu. Ja som absolútne pro.

    Mulťák - jadro hrateľnosti multiplayeru nepripomína COD absolútne ničím. Loadouty, upgrady atp, možno áno, ale všetky tie ugrady podľa ohlasov obvplyvňujú hru len minimálne.

    Inak je to zkrátka ćisté halo, len zrýchlenmé.

    Jedné čo sa mi nepáči je , že promethean vision vyzerá overpowered a tak nejak kazí hru. Ale verím, že po mlg evente si to všímli hneď aj v 343 a cooldown zvýšia minimálne o 5-10 sekúnd.

    A viacej reakcií odomňa až v podcaste. Tam to preberieme oveľa lepšie.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Hemlax, promethean vision Ťa zviditeľní, ak ju používaš, tak nie je to až take nevyvážené. Každopádne je to nepríjemnosť a bude na to treba vymyslieť recept :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak ako som znova sledoval tie videá, tak to ešte podľa Lead dizajnéra ešte nemajú dosiešené v tomto builde. Zrejme to ale bude mimo zvukového odhlásenia fungovať aj tak, že keď niekto použije PV tak ti to bude signalizovať aj radar takou vlnou, ktorá sa bude šíriť z bodu kde stojí hráč ktorý PV použil.

    OdpovedaťOdstrániť