utorok 5. júna 2012

Halo 4 na E3 2012 - Druhý deň

Druhý deň už možno nebol tak šokujúci - predsa len, všetci sme predovšetkým chceli vidieť Masterchiefa znova v akcii, no na druhú stranu, pre mnohých je práve mulťák to atraktívnejšie, preto sa viac tešili na druhý E3 deň. Ten bol venovaný INFINITY multiplayeru, to jest competive mulťák a cooperative Spartan Ops. Máme tu 3 nové videá a tony informácii. Prvé opisuje obecne Infinity multiplayer, druhé ponúka gameplay zo Spartan Ops a tretie z Multiplayeru. Taktiež bolo potvrdené že v piatok bude naživo MLG vysielať event, kde budeme môcť vidieť hrať Halo 4 jedných z najúspešnejších MLG hráčov. Nebudú chýbať živé komentáre, roozhovory s hráčmi a taktiež interviá s developmermi z 343i, ktoré určite prinesú veľa detailných informácií o herných mechanizmoch, ktoré sú pre väčšinu mulťákových hráčov veľmi dôležité. Bližšie informácie o evente nájdete na tomto odkaze. V neposlednom rade pribudla ďalšia várka nových screenov z MP a Spartan Ops, ktoré sú taktiež priložené. Taktiež prikladám Halo Smart Glass video, na ktoré som včera pozabudol :).

Infinity Multiplayer


Ako už iste viete, Infinity je nielen názov UNSC loďe, ale aj miesta, ktoré bude v Halo 4 združovať celý multiplayer. Competive aj cooperative. Vytvoríte si svojho Spartana, a toho si budete následne prenášať zo Spartan Ops do mulťáku a späť. Vo videu je možné vidieť post game carnage report kde hráć rankuje za pomocí XP. Na obrazovke je vidno že za výhru sú naozaj signifikantné bonusy. Mimo toho hráč získava xp za samotné ukončenie hry, za plnenie objectice (zanesenie flagy napr myslím si) a za to že hrá online (?). Najväčší bonus je však za výhru.  


Ranking system bude teda akási evolúcia systému z Reach. Hráć bude pri rankovaní získavať XP na postup a spartan pointy na nákup. XP budú však oveľa viac závislé od hráčovho individuálneho a týmového výkonu ako tomu bolo do teraz. Hlavným cieľom by mala byť vždy výhra, ako tomu nasvedčuje tabuľa v obrázku. Dúfajme, že tomu bude tak. Za čo sa budú získavať pointy presne nevieme. Halo 4 bude v určitej podobe obsahovať aj tzv "class system" a vo videu vidíme výber medzi warrior, soldier a ranger. Jednotlivé loadouty však budú očividne plne upraviteľné.

War Games


War Games je názov, pod ktorým bude zahrnutý celý competive multiplayer kde nájdete všetký módy ako Slayer, BTB, FFA atd. Vo videu vidíme, ako už bolo avizované skôr, že hra je oveľa rýchlejšia a dravejšia. Hráči vydržia menej, odpadli lekárničky a aj všetky aktivity ako reoladovanie a dokonca aj assassinácie sú zrýchlené. Assassinácie sú taktiež znateľne prerobené a ikeď sú kratšie, sú dynamickejšie. Môžete napr vidieť ako hráč svoju obeť doslova strhne na zem mimo miesta, kde sa assassinácia začala.

Personal ordinance drop


Prvý  krát vidíme tzv "personal ordinance drop". Funguje tak, že keď si hráč naplní istý ukazovateľ (bodami ktoré získava v samotnej hre), zobrazí sa v strede obrazovky výber, kde si hráč zvolí preferovaný bonus. Nie sú to len zbrane (rozdielne podľa mapy) ale aj rôzne powerupy ako overshield, rýchlosť, či zvýšený firepower. Tieto bonusy sú následne na hráčovi pozorovateľné v podobe farebnej aury.  Všetky ordinance dropy, akonáhle sú na zemi, sú hneď viditeľné a označené pre všetkých hráćov.

Bližšie informácie sme sa taktiež dozvedeli o armor abilitách. Hardlight shield je vecička, ktorá v istom zmysle nahradí armor lock. Hráč si pred seba zhmotní energetický štít, kamera sa odiali, nemôže strieľať, avšak môže sa pohybovať. Štít však zakrýva iba prednú časť spartana. Thruster pack funguje ako akýsi boost, vďaka ktorému sa bleskovo dokážete briblížiť, alebo naopak vzdialiť nepriateľovi. .

Thruster Pack

 Popísaný bol aj nový gametype "infinite slayer", čo je prakticky team slayer, avšak s inou skórovacou metódou. Vyhráva tým, ktorý získa prvý 600 bodov. Body sa ískavajú za killy medaily, assisty...čím hodnotnejší kill, tým viac bodov (headshoty, assassinácie atd). Do hry taktiež pribudli tzv "hit marky", to jest keď  hráč protivníka trafí, hra mu to graficky signalizuje. Jeden z ďalśích detailov bolo aj to, že na radare uvidíte mimo hračov aj ikonky vozidiel :). No a samozrejme sme videli novú zasneženú BTB mapu s názvom Longbow a prvý krát v akcii warhog a Ghost :). Oficiálne názvy dostali aj 2 mapy, ktoré sme už videli. Wraparound je Haven a Warhouse je Adrift.

Hardlight shield
 Upgrady sú rozdelené na Tactical Packages a Armor Upgrades. Nasledovne menované sú zatial len tie, ktoré boli odhalené. Medzi TP patrí Firepower - umožnuje niesť dve primárne zbrane a Shield Package - umožnuje rýchlejšie dobíjanie štítu. Medzi AU patrí Ammo Upgrade - väčśí zásobník, Senzor Upgrade - väčší dosah radaru a Awareness Upgrade - hráč vidí radar aj so zapnutým zameriavačom.

Vytvorte si unikátneho spartana
 Ďalej sme sa dozvedeli, že niektoré skiny a armor časti/sety sa budú dať odomknúť len po splnení špeciálneho ingame úkolu, alebo za pomoci waypointu.

Spartan Ops


O spartan Ops sme sa mimo videa a obrázkov nedozvedeli nové takmer nič. Z gameplayu vyzerá, že sa SO nebude príliš odlišovať od Firefightu, no konkrétne ciele misií zatiaľ nepoznáme. Bude však veľmi zaujímavé pozorovať, keď sa v misiách stretnú Spartania, Prometheani aj Covenant. Prestrelky budú zrejme veľmi pestré a rôznorodé.

A to je zhruba všetko z druhého dňa. Veru, máme o čom diskutovať :)

Prikladám spomínané Halo Smart Glass video a ďalšie screeny.



Longbow

Longbow z vrchu :)

Longbow z boku !

Haven (predtým Wraparount)

Znova Haven !

Dont mess with me !

Pretending to be a Promethean :)

Real Promethean !

Pozor, napravo Spartanka !


Promethean netuši že práve začala animácia assassinácie

Oranžová je odteraz farba Zla !

Parohy...ehm

Na requiem nechýba vulkanická činnosť

Knight a Watcher, deadly kombo

6 komentárov:

  1. tak teda zatim to vypada fakt nadějně, jak kampan tak i multiplayer a spartan ops. Doufejme že i třeti den přinese hodně informaci.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ospravedlňujem sa za za trocha chaoticky pisany članok a kopec chyb, poopravujem neskor. Bolo toho strašne veľa a bolo už neskoro v noci, takže som sa nie celkom sústredil :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ale hovno, článek super a Shut up and take my money!:D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jaaaaaj, ty asasinace jsou husty... Uz se tesim, jak zapichnu Ajdama.. :D

    OdpovedaťOdstrániť