Halo Týždenník 21.3 2012
BsAngel záčina bulletin slovami, že ikeď jednotlívé skupiny v týme (animátori, grafici, skladateľ) stále pracujú na svojich veciach, hra ako celok sa už začína spájať a približovať sa k finálnemu produktu. Konkrétne jeden nepriblížený level z kampane je v takmer finálnej podobe a nedávno si celý tým spolu sadol a sledoval, ako jeden z dizajnérov tento level prechádzal. BsAngel hovorí, že o tomto leveli sa vo veľmi blízkej budúcnosti dozvieme oveľa viacej.
Ďalšia časť bulletinu je zameraná na detailnejší popis predstavenej multiplayerovej mapy Wraparound. V budúcom Bulletine bude zasa detailne priblížený Warhouse.
Wraparound
Plýnúce more oblakov. Oslepujúca slnečná žiara. A tvoja myseľ nedokáže ani z časti absorbovať majestátnosť obrovských veží, ktoré ťa obklopujú. Ako tvoje oči sledujú línie forerunnerskej architektúry a zaplavuje ťa pocit, ktorý sa nedá opísať slovami, skrsne ti v hlave otázka. "Kde to som ?" Odpoveď príde ako jemné zašepkanie skryté v plynúcich oblakoch: si vo veži, ktorá sa vznáša v atmosfére...
Si vo Wraparound.
Wraparound je jedna z prvých máp, na ktorých sme začali pre Halo 4 pracovať a pretože bola navrhnutá v počiatočnom štádiu vývoja, prešla už niekoľkými zmenami. Z pohľadu dizajnu zostala rovnaká no z pohľadu vizuálneho sa stala omnoho detailnejšou a prepracovanejšou.
Keď sme zistili, žě prvé vizuálne spracovanie nekorešpondovalo s našou predstavou o forerunnerskej architektúre, vrátili sme sa prakticky na samý začiatok ku skicárom. Najväčší progres predstavol prechod medzi druhou a treťou verziou mapy a práve vtedy sa Wraparound stal základným kameňom pre definovanie forerunnerskej geometrie pre Halo 4.
Čo sme sa skutočne snažili dosiahnuť bol oný neopísateľný pocit bytia na kolosálnych vežiach, komplexnosť štruktúr dotýkajúcich sa oblakov a familiárna, no súčasne cudzia obloha. Taktiež sme sa snažili zachytiť pocit pohybu. Keď sa pozriete na obrázok Wraparound-u, spracovanie vaše oči ťahá rôznymi smermi. Hráč nasleduje tieto "pomocné línie", ktoré mu pomáhajú sa orientovať v tomto dvoj-levelovom hracom priestore.
Štylisticky má táto mapa bližšie k malým symetrickým mapám z Halo CE a Halo 2 a 3. Chceli sme mapu navrhnutú vybalancovanú pre súťaživú hru. Niečo, čoho jadrom bude podstata Halo v jeho najprirodzenejšej podobe: mierenie, behanie, strielanie a skákanie.
Na mape sa nachádzajú mnohé medzery, ktorými sa môže dostať do nižšieho podlažia a dobiť si tak svoj vyčerpaný štít. Naopak preskakovanie týchto medzier, ktoré musía hráč prekonať aby sa dostal do centra mapy napomáha k zvyšovaniu adrenalínu a pocitu z intenzívnej akcie.
Áno, si ľudstvo ochraňujúci, praveké zlo potierajúci, suspenzor nosiaci kyberneticky upravený supervojak. A áno, chceme aby pri hraní hráč cítil každy kúsoček toho, čo znamená takýmto supervojakom byť.
Táto mapa obsahuje veľa línií a objektov a nieje tak príliš určená pre zbrane s ďalekým dosahom. Keď však hráč bude pozorný, najde miesta kde sa aj tieto zbrane dajú efektne využiť. Srdcom tejto mapy je však intenzívny boj na blízke vzdialenosti, tak ako sa od malých máp očakáva.
Stred mapy je miesto, kde budú prebiehať najtvrdšie boje. Dá sa k nemu dostať pešo, no takisto vás tam priamo a spoľahlivo dopravia aj "mancanony" rozmiestnené po mape. Podobne aj z nižšieho podlažia vedie do centra mapy niekoľko menej nápadných ciest pre hráčov, ktorý preferujú viac bezpečný prechod.
Custom Challenge of the Week
Tentotýždňový Custom Challenge je zameraný na Needler Rifle. Ak si vytvoríťe challenge pre CUSTOM GAME (kampaň, alebo firefight) na killy s Needler Rifle, dostanete desaťnásobný CR bonus. Challenge platí do 11.59 budúcej stredy. Challenge nieje obmedzený denným kredit limitom !
(Príklad - 500 killov s NR vo firefighte = 20 000 cr, pzn. Hemlax).
Super Jackpot Weekend
Od piatku do nedeľe môžete získať v Team Objective a Super Slayer jackpot 20 000 CR
Budúci bulletin bude obsahovať informácie o druhej predstavenej mape Warhouse a taktiež informácie o zmenách na Waypointe, ktoré nastanú po finálnom presune dát od Bungie.
0 komentárov:
Zverejnenie komentára