Odteraz vám budeme prinášať týždenné novinky nie pod názvom Bulletin, ale Halo Týždenník. Samozrejme v ňom vždy nájdete preložený oficiálny waypoint bulletin, ale aj ďalšie týždenné postrehy a zaujímavosti čo sa udiali a možno aj menej oficiálne správy a dohaty, ako aj v tomto týždenníku. Začnime ale buletinom, ktorý je zameraný predovšetkým na matchmaking update.
Marcový Matchmaking Update
V marcovom update prído nové playlisty, s niektorými sa rozlúčime a pribudne aj jeden nový herný mód.
Grifball Updated
Do grifballu pribudnú nové mapy z komunity a to menovite: Malice N Envy (pre Blargball)), Temple Prime (re Grifball Dash), Inspiration (pre Grifball Dash), a Hyperbaric (pre Hand Egg Grifball).
Hand Egg je nová grifball modifikácia, kde namiesto s kladivom začínate s golfovou palicou (meč ostáva). Taktiež na bojisko pribudne golfová "loptička" (alebo loptisko ak chcete) a zaujímavosťou je, že bomba nasleduje pozíciu golfovej lopty. To jest keď bombu pustíte, premiestni sa automaticky na miesto, kde je lopta. Nielenže teda môžete pomocou lopty rozflákať nepriateľov, ale ak napríklad vidíte, že lopta je na nepriateľskom spavne a poblízku nej je váś spoluhráč a bombu pustíte, objaví sa vedľa lopty a spoluhráč môže skórovať bez toho, aby ju musel prenáśať cez celé bojisko.
Infection Updated
Do infeksie pribudnú nové mapy od komunity a to menovite: Spooky Base, Powerless, Deadwalk, Bedlam, Uncongealed, and Parasitic.
Evade odstránené zo Spartanských loadoutov.
Mimo Grifballu, kde evade zostáva tak ako doteraz, ho už budú môcť používať IBA Elity.
Anniversary Squad a Squad Slayer odstránené
Tieto dva playlisty doslúžili a v hre ich po update už nenájdete.
Nový playlist - SUPER SLAYER
Analýza hlasovanie v Team Slayeri skončila a toto je jej výsledok. Veľká časť hráčov má radšej Title Update, veľká ćasť hráćov má rada klasické Reach nastavenie a veľká časť hráčov má skrátka rada Reach a hráva oba módy.
Aby boli spokojné všetky skupiny, pripudol Super Slazer, čo je vlastne kópia Team Slayeru, avšak má v sebe zahrnuté Title Update nastavenia.
Bleedtrough odstránené z TU nastavenia
Bleedtrough je odstránený na základe ohlasov veľkej časti komunity.
Team Hotshot updated
Hráči ktorí budú mať počas hrania v tomto móde level 3, dostanú "horiaci efekt". Zrejme niečo veľmi podobné ako efekt Overshieldu.
Veľkosť tímov v Team Objective zväčšená na 5vs5
BTB Heavies pridané do Big Team Battle.
Nová BTB modifikácia, ktorá bude viacej orientovaná na vozidlá. Na bojisku nádet podstatne viacej všetkých druhov vozidiel. Nakrátko však neobídu ani hráči ktorí obľubujú viacej pešiu akciu a mapy v tejto modifikácii budú obsahovať viacej krytov, rýchlosť chôdze bude zvýšená na 110%. Skore limit je nastavený na 200 a niektoré špecifické killy ako headshoty, beat downy, assasssinácie, splattery a sticky, budú odmeňované viacerými bodmi. Toľko k matchmaking updatu.
Mediálne Embargo
Na otázku kedy konečne dostaneme informácie o Halo 4 BsAngel odpovedá nepriamo. Odkazuje na mediálne embargo, ktoré zakazuje vypustiť informácie do 5. marca, z dôvodu, aby mali všetky média rovnocenné podmienky pri zverejnení nových informácií. Média tak majú čas na to, aby detailne pripravili svoje články pred zverejnením. To jest informácie už majú. Poslední slepí, sme už iba my hráči :/. Nehovorí že informácie dostaneme 5. marca (pondelok), no to že embargo spomenula, myslím hovorí samo za seba :)
Nový Sparkcast Podcast
Spolu s bulletinom prišiel aj nový oficiálny Podcast. Zúčastnili sa ho Frank O´Connor (franchise director), Kiki Wolfkill (executive producer) a Josh Holmes (creative direcor). V pol hodinovom podcaste hovoria zväčša o produkcii hry a o ďalších veciach, ktoré toho príliš nového neprinášajú. Ako už pred tým spomenuli, že kampaň je prakticky vo finálnej podobe a terz sa sústredia na mulťák, ktorý sa hráva v štúdiu každý ďen. Hráva dokonca aj Audio Director Sotaro Tojima a ževraj mu to aj celkom dobre ide. Dúfajme, že podobne dobre mu to ide aj s Audiom.
Taktiež prvý krát oficiálne potvrdili, že hudba z concept art traileru bola od skladateľa z 343i, ktorého meno zatiaľ nepoznáme. Takže maličkú nápovedu toho, akým smerom sa bude uberať hudba poznáme. Fran O´Connor taktiež potvrdzuje, že informácie prídu v už Marci.
Neoficiálna Časť týždenníku
Obrovská vákuová bublina, ktorá sa tiahne od ohlásenia hry na E3 2011 čoskoro praskne. Na internete sa objavilo v posledných dňoch príliš veľa oficiálnych a neoficiálnych informácií, ktoré tomu nasvedčujú. Podľa mnohých zdrojov Halo 4 bolo predstavené aj na Microsoft Spring Showcase, ktoré práve skončilo a novinári a média si už pripravujú informácie pre zverejnenie. Mnohí novinári sa už aj na svojich twitteroch pochválili že Halo 4 videli a dokonca hovoria, že info bude už v pondelok a info bude obsahovať mulťák aj singláč.
Objavili sa dokonca ďalšie obrázky, ktoré podľa zdrojov pochádzajú z prezentácie Halo 4 na Spring Showcase. Či sú pravdivé, alebo nie, je už úplne jedno, pretože je viac ako jasné že info bude už veľmi skoro. Či to bude už v pondelok neviem, ale dlho čakať už veru nebudeme.
Páni pripravte sa. Masterchief sa vracia.
No uz aby to bylo... :)
OdpovedaťOdstrániťBuduci tyzden daco proste MUSI byt...ak nie tak ritualne rozmlatim kladivom svoj xbox, a upalim vsetky halo hry, soundtracky, aj knihy
OdpovedaťOdstrániťuz to bude, dalsi tyzden GDC a MS nema co ukazovat no napriek tomu tam maju stanok, nic ine ako Halo 4 ma teda nenapada co by tam chceli mat :)
OdpovedaťOdstrániť