Nový trailer síce navzdory očakávaniam s Bulletin neprišiel, no napriek tomu je v ňom dostatok veľa zaujímavých informácií o Halo 4. Frank O´Connor sa rozhodol odpovedať na niektoré najfrekventovanejšie a najzaujímavejši otázky komunity. Niektoré otázky a odpovede z tohto bulletinu sme prebrali aj v prvej epizóde nášho podcastu.
Frankie odpovedá
Médiá oznámili že v Halo 4 budú perky. Čo presne to znamená ?
Naznačili tým že v hre budú veci vylepšujúce hráćov výkon, tak ako to poznáme z CoD. My sme však nikdy nepoužili termín "perky". Je to zle vyložený popis zatiaľ nepredstavených aspektov hry. Mzltiplayerové novinky a zmeny budú úzko prepojené so skutočnosťou, že budeme hrať za Spartanov IV, avšak tieto systémy nebudú fungovať a vyzerať tak, ako ich poznáme z ostatných hier. Viacej informácii sa dozviete neskôr.
Môžete viacej opísať upravovanie brnenia a to, ako to ovplyvní samotnú hru ?
Hráči budú ma´t veľké možnosti úpravy svojho vzhľadu, no ako sme naznačili, budú istým spôsobom môcť obvplvniť aj hru. Nemusíte sa všwak báť toho, že keď sa pripojíte do hry tak ostatní hráći budú mať k dispozícii lepšie zbrane, alebo iné veci, ktoré by im poskytovali nejakú drastickú výhodu.
Bude mať Halo 4 otvorenú Betu ?
Hru po všetkých stránkach intezívne testujeme v štúdiu a máme veľa práce s jej dokončovaním a ladením. Náš kalendár je tak nabitý, že na niečo ako otvorená Beta nebude čas.
Wrátia sa Armor Ability a/alebo equipment ? (equipment sa myslí doplnky z Halo 3 ako napr, oliečovanie,drop shield atp)
V Halo 1 boli pic upy, v Halo 3 sa objavil equipment, v Halo Reach Armor ability. Halo 4 predstaví niečo, čo bude logickou evulúciou tohto všetkého avšak založená na odozve od komunity a populárnosti či nepopulárnosti jednotlivých playlistov
Aký je prístup k Marketingu v Halo 4 ? Môžeme očakávať ďalšie veľké odhalenia, alebo si všetko nechávate v porovnaní s ostatnými Halo hrami viacej ukryté ?
Určite pre vás máme nachystaných ešte niekoľko zaujímavých prekvapení. Dozviete sa toho viacej neskoršie v tomto roku a na každej videohernej mediálnej akcii môžete očakávať minimálne prítomnosť ľudí z 343 Industries.
Spomínali ste, že aj multiplayer bude mať svoje vlastné príbehové pozadie. Bude Kampaň a Multiplayer v tomto smere viacej prepletená ?
Áno budú prepojené, avšak nie natoľko, aby ste nad tým museli príliš rozmýšľať. V Halo universe je prepojené všetko - hry, knihy, terminály....nepotrebujete však všetko poznať, aby ste si hru mohli vychutnať. Ak však čóim viacej toho poznáte, tým viac toho v hrách nájdete.
Kedy Halo 4 vyjde ?
V roku 2012. Presný dátum sa dozviete včas.
Kedy sa dozviem detailnejšie informácie o singleplayer kampani ?
O kampani a o multiplayeri sa toho relatívne skoro dozviete viacej
Bude Halo 4 obsahova´t vyvážený počet ranked a social playlistov ?
Ani v tomto smere zatiaĺ nepôjdeme príliš do detailov, no prídu si na svoje aj fanúškovia čo majú radi klasiku, no taktiež vám prestavíme nové veci, ktoré sú podľa nás skutočne skvelé. Playlisty budú presne zamerané, vybalancované a stabilné. Samozrejme však časom plánujeme playlisty upravova´t podľa požiadaviek hráčov.
Ako sa bude odlišovať vizuálne spracovanie kampane a multiiplayeru ?
Technologické spracovanie kampane a multiplayeru bude prakticky identické. V mulťáku sa dočkáte klasického spracovania, ktoré vyniká hlavne jasnými a čístými líniami a ľahko rozpopznateĺnými objektami no v kampani bude technológia využitá trocha odlišne, aby sa dosiala viac filmová atmosféra.
Pri všetkých tých singleplayer a multiplayer vylepšeniach, bude aj Forge a Theater posunuté na ďalší level ? Ako plánujete vylepšiť obsah pre kreatívnu časť komunity ?
Ku každému aspektu hry pristupujeme veľmi pozorne a opatrne a snažíme sa, aby sme nikoho nesklamali. Viacej detailov sa dozviete čoskoro no myslím si, že väčšina ľudí bude veľmi spokojných :)
Ako veľmi sa budú fanúškovia priblížiť ku gameplayu, ktorý si obľúbili v Halo 1-2-3 ? Bude v hre miesto, kde budú môcť zažiť Halo tak, ako si ho pamätajú ?
Každé halo je trocha iné a každý diel priniesol väčšie či menšie zmeny. Tak tu bude aj pri Halo 4. Avšak jadro hrateľnosti, či už v kampani, alebo multiplayeri sa nezmenilo a hráči to zistia hneď, ako si hru zahrajú.
Objavia sa mimo Masterchiefa a Cortany aj iné postavy z predchádzajúcich hier, alebo kníh ?
Jediné čo môžem, teraz poveda´t je to, že sa objavia nové, veľmi zaujímavé postavy.
V akom stuplni vývoja sa Halo 4 práve nachádza ?
Dokončujeme levely, dokončujeme UI, dokončujeme hratelnosť. Kampaň je hrateľná od začiatku do konca, cut-scény sú takmer hotové. Hudba je zložená a čoskoro ideme nahrávať s orchestrom.
Bude v Halo 4 menej, viac, alebo rovnaký počet zbraní ako v Halo Reach ? Bude tam nejaká zbraň, ktorá vás proste donúti povedať "WOW" ?
Nebude tam rovnaký počet zbraní. V hre uvidíte veľa nových kúskov a nebudú to iba zbrane. Niektoré zbrane sú zmazané, niektoré upravené, no v rovnakom pomere pribudnú nové. a áno, veľa zbraní ma donútilo poveda´t "WOW". Staré aj nové zbrane. Takmer každý zvukový efekt zbraní ma donútil povedať "WOW".
HUD neobsahuje žiadny ukazovateľ života. Znamená to, že to bude fungovať ako v Halo 2-3 ?
Áno v hre nebude ukazovateľ života ani lekárničky, no ako presne to bude fungovať sa dozviete neskôr.
Aký bude ranking system ?
Informácie neskôr.
V záberoch hry sme si všimli, že v Slazeri bolo bodovanie určované nie killami, ale bodmi. Bude to takto fungovať v každom playliste, alebo to bol iba špecifický gametype ?
Záber ktoré ste videli boli z internej testovacej siete, ktorá obsahuje veľa rozdielnych playlistov a UI elementov, a veľa vám to nenapovie, ako to bude fungovať a vyzerať vo finálnej hre. Anšak nový Slayer, tak ako vám ho predstavíme bude mať iný scoring system ako doteraz. Aj toto je jedna zo 100 vecí o ktorýxh sa viacej dozviete v nasledujúcich mesiacoch.
Je hudba, ktorá bola vo First Look videu z Halo ? Kto je skladateľ ?
Všetky skladby, ktoré budete odteraz počuť v nových videách budú z Halo 4. Je to jedna vecí, z ktorých sme najviac nadšený. Nikomu sa nepodarí napodobniť Martyho hudbu z predchádzajúcich hier a púreto máme k veci trocha odlišný prístup. Aj nová hudba, ikeď v mnohom výrazne iná. podľa nás vśak nádherne zapadá do Halo universa. Meno skladateľa sa dozviete čoskoro. Čakáme na konkrétny dátum, ktorý vychádza zo zmluvy.
Wrátia sa do Halo 4 lebky ?
V hre budú zaujímavé spôsoby ako si ju zahrať rozličnými spôsobmi, tak ako je v sériui už tradíciou.
Vráti sa do hry Covenant ? Multiplayer , alebo singleplayer, zbrane, architektúra, atď ?
Áno. Covenant sa vráti, avšak v kompletne prepracovanej (graficky, zvukovo, politicky) podobe. Avšak budú jeden z najmenších problémov, ktoré vás v hre stretnú.
Objaví sa mech z predstavenej multiplayerovej mapy v nejakej forme aj v kampani ?
Cyclop 2, ktorého ste mohli vidieť v MP mape Warhouse nebude hrateľný. Avšak máme pre vás niekoľko prekvapení čo sa týka ovládateľných strojov a minimálne jeden dokonca zatiani aj mecha, ktorého ste videli.
Dozvieme sa v najbližšej dobe nejaké novinky o Forge ?
O Forge budeme diskutovať neskôr. Môžem však povedať, žue smutné správy to nebusú.
Má nová BR spread ?
Battle Rifle je troj-ranová burst zbraň. Tak ako funguje momentálňe má recoil (nie bloom), čo spôcobuje, že pri strielaní ju trocha nadnáša. Nieje to však náhrada za DMR ako si mnohí myslia.V hre neuvidíte bloom, tak ako existuje v Halo Reach avšak v hre sa objavia nové mechanizmy mierenia, ktoré budú závisieť od toho, akú zbraň používate. Viac informácií neskôr.
Bude mať Halo 4 viacero edícií, tak ako u predošlých hier ?
Keď ohlásime dátum vydania, dozviete sa aj obsah jednotlivých edícií.
Vrátia sa do hry asasinácie a ak áno, pribudnú nové špeciálne animácie ako napríklad pri Energy Sworde v Halo Reach ?
Áno vrátia sa, avšak v zkrátenej verzii. Asasinácie budú skrátka taktiež zmenené. O variáciách pre jednotlivé zbrane zatiaľ hovoriť nebudeme.
Víjdu nejaké ďalšie knihy ešte pred tým, ako Halo 4 ?
Dočkáte sa pokračovania Glôasslands od Karen Trewis, ktoré bude obsahovať niektoré dôležité veci týkajúce sa Halo 4. Finálny diel forerunnerskej trilógie však z príbehových dôvodov vijde až po Halo 4.
Robí znova Jen Taylor dabing pre Cortanu ? Kto boli ľudia, ktorí sa objavili v motion-capturing pasáži v najnovšom videu ?
Obaja ľudia ktorých ste videli sú veĺmi talentovaní herci. O ich úlohách v hre sa však dozviete až neskôr. Myslím si , že čo sa týka obnsadenia hlasov, vrátane toho multiplayerového, budú hráći spokojní. Viac info neskôr.
Aké feátúry Halo 4 ponúkne pre tvorcov Machinimy ?
Halo bolo vždy dôležitou časťou machinima komunity a my ju budeme naďalej podporovať. Viacej detailov v súčastnosti nemáme.
Bude v Halo 4 Gravity Hammer a Energy Sword pre Grifball ?
Grifball bude možné (viac či menej) v halo 4 hrať.
Dočkáme sa v Halo 4 remakov máp z Halo 3 ako napr Guardian ?
V súčasnosti o MP mapách mimo Warhouse a Wraparound nebudeme diskutovať. Ale dobre vieme, čo komunita chce.
Prečo ste sa namiesto Spartanov II rozhodli použiť Spartanov IV ?
Z dôvodu príbehu a Halo fikcie. Čo sa týka gameplayu, bude identycký s Chiefovým.
Bude hra obsahova´t nastavenie pre farboslepých ? Ľudia ako ja majú problém rozpoznať modrý team v še´dych mapách ako napr Countdown.
Hra bohužiaľ takéto nastavenie mať nebude, ale aj v štúdiu máme farboslepých a preto sa snažíme k tomuto problému pristupova´t aspoň z artového hľadiska.
Pôvodný príspevok na Waypointe.
0 komentárov:
Zverejnenie komentára