Pozrime sa bližšie na špecifikácie playlistov.
Mode | Team Snipers |
Teams | 4 vs. 4 |
Score to Win | 600 [60 Kills] |
Loadouts | UNSC Sniper Rifle Only |
Instant Respawn | Disabled |
Death Cam | Disabled |
Motion Tracker | Disabled |
Ammo | Unlimited |
Time Limit | 12 Minutes |
Personal Ordnance | Disabled |
Grenades | Disabled |
Ordnance Drops | Disabled |
Mode | Shotty Snipers |
Teams | 4 vs. 4 |
Score to Win | 600 [60 Kills] |
Primary | UNSC Sniper Rifle |
Secondary | Shotgun |
Instant Respawn | Disabled |
Death Cam | Disabled |
Motion Tracker | Disabled |
Ammo | Unlimited |
Time Limit | 12 Minutes |
Personal Ordnance | Disabled |
Grenades | Enabled |
Ordnance Drops | Disabled |
Team Objective - zlúčenie Oddball, Capture the Flag a Team Regicide. Žiadne ďalšie vysvetlenie nieje potrebné. Viac vysvetľovat netreba. Capture the Flag ako najpopulárnejší objective v Halo 4 zostáva naďalej ako dedikovaný playlist.
Team Duubles ponúka klasiký Infinity Doubles a Doubles Pro. Infinity je klasický Halo 4 slayer, avšak mapy ponúkajú viacero preddefinovaných dropov a personal ordinance je silno obmedzená čo sa týka výberu power zbraní (žiadne raketomety, noobomety, alebo snipy). Pro naopak ponúka súťaživejšie nastavenia s prednastavenými loadoutami, bez radaru, či personal ordinance. Výber máp zatiaľ nieje široký, no sú to všetko mapy na Doubles perfektné, kompakné a rýchle. Smerovanie Halo 4 matchmakingu sa mi viac ako páči a zrejme by sme za to mali poďakovať aj Bravo-vi, bývalému pro MLG hráčovi, ktorý sa stal pred nedávnom členom 343 Industries a pracuje v matchmaking teame..
0 komentárov:
Zverejnenie komentára