piatok 10. februára 2012

The Halo Bulletin: 8.2 2012


 V najnovšom bulletine sa objavil už tretí Office of Halo inteligence a s ním aj ďalšie útržky informácií. A tentokrát sú to informácie omnoho zaujímavejšie. Ale poďme postupne.

Na začiatku bs angel napísala krátku úvahu o tom, že v období medzi vydaním jednotlivých Halo hier, a myslela tým predovšetkým zatiaľ veľmi neplodné čakanie na Halo 4, sa počet fanúšikov ztenšoval a fóra zapĺňajú rôzne znepokojéné dohady, názory a nezhody. Jedným dychom však dodáva, že sme sa dopracovali k akémusi "polčasu", s čím naznačuje, že Halo 4 sa stáva oveľa viditelnejším a čoskoro sa konečne začnú objavovať prvé "veľké" informácie.

Staty

Kto sa zatiaľ nevie príliš orientovať v kariére, bs angel prináša malý popis toho, čo nájdete  v tejto položke na waypointe. Rank, sumár jednotlivých hier a zápasov atď, atď...

Team Slayer Super Jackpot

V Team Slayeri môžete teraz získať super jackpot 50 000 CR ! Táto akcia potrvá kým jackpot nezískate, ale najneskôr do 22. februára. Takže sa snažte !

Custom Challenge of the Week

Ak chcete získať bonus 10 000CR, vytvorte si na waypointe tento custom challenge. Musí byť PRESNE takýto, inak bonus nezískate. V skratke ide o zostrelenie 100 Banshee v leveli New Alexandria-

Name – Beautiful Irony
Challenge Type – Campaign
Goals – Kills of Enemy
Type – Banshee (Type-26 GSA)
Target – 100
Time Limit – Any time ending before Tuesday, February 14, 11:59 pm PT
Map – New Alexandria
Difficulty – Heroic


Office of Halo Intelligence - Frank O´Connor

A teraz to najzaujímavejšie. Tretí príspeok do Office of Halo  Intelligence napísal Frankie.

"Na hre pracujeme už naozaj dlhú dobu, no všetko už začína naberať reálne obrysy.  Kampaň sa dá hrať od začiatku až do konca (nedokončená a neuhladená verzia) a multiplayer beží už dlhšiu dobu. Je úžasné vidieť, aký obrovský dopad majú všetky menšie aj väčšie zmeny na to, aby bola hra plynulejšia, hratelnešia a celkovo zábavnejšia takmer v každom aspekte.

Veľa som cestoval, aby som podporil rozbiehajúcu sa "launch" kampaň. Navštívil som našich partnerov v európe aby som im hru predstavil a previedol ich jednotlivými možnosťami hry, opísal marketingové plány v US a celkovo ich zasvetil do celého projektu. Niektorých ľudí sme svojimi ambíciami, ale aj konkrétnou realizáciou jednoznačne prekvapili a bolo skutočne skvelé vidieť celkové nadšenie a záujem, ktoré naša hra spôsobila.

Naše predstavovanie bolo dlhé a obsiahle. Naši európsky partneri chceli všetky informácie ktoré boli dostupné, aby mohli začať pracovať na spustení a uvedení hry v Európe. Doteraz nevedeli o hre nič a teraz vedia úplne všetko. Je to veľmi zvláštny pocit po tom, ako sme investovali toľko času a námahy do bezpečnostných opatrení, ktoré mali zabrániť úniku informácií. Je úžasné, do akých detailov sme museli zachádzať. Nestačilo skrátka predstaviť zoznam zmien, prídavkov a zlepšení. Od vydania Halo 3 prešlo takmer 5 rokov a stalo sa odvtedy veľa vecí: ODST, Reach,  map packy, rozširujúci sa príbeh a tony zmien technického a herného rázu.

Vytváranie materiálu na vysvetlenie týchto zmien, prevádzanie ľudí cez jednotlivé herné možnosti, ukazovaanie všetkého v akcii, je to zábava, ale treba na to pevné nervy. V istom zmysle je to príprava na predstavovanie hry verejnosti a už teraz vieme povedať, ktoré nové featúry a vlastnosti sa budú ľuďom páčiť. Je to taktiež spôsob, ako násť spôsoby, ako vysvetli´t niektoré komplikovanejšie zmeny, ktoré hra prinesie. Je to príprava pre Vás.

Spúštanie hry je veľmi náročný proces. ktorý zahrňuje stovky ľudí z celého sveta, ktorí sa pripravujú a plánujú, aby všetko, od boxartu až po multiplayer, dopadlo bezchybne. A aj keď to všetko môže vypadať pracné, pomalé a zdĺhave, pamätajte, že za všetkým je plán a proces. Hru uvidíte dostatočne skoro. A nemôžeme sa dočkať na moment, keď sa s vami všetko podeľíme.

Kompletný bulletin na Waypointe

0 komentárov:

Zverejnenie komentára