Možno nepatrí medzi ľudí z hernej brandže, ktorí sa radi objavujú v médiach, no napriek tomu je dlhodobo jedna z najuznávanejších osobností v hernom priemysle. Corrine Yu je programátor-tvorca 3d enginov a tejto práci sa venuje už od začiatku 90-tych rokov. Stála pri zrode konzoly 3DO, pracovala pre mnohé herné štúdia a na jej konte sú Hry ako Deus Ex, Prey či Borderlands. Podielala sa taktiež ne vesmírnom programe NASA a za svoj výzkum nukleárnej fyziky dostala ocenenie od americkej vlády.
Až sa dopracovala k Microsoftu, presnejšie do hernej divízie do Halo týmu 343 Industries. O náplni jej práce, jej zapáleniu a vedomostiach sa môžete presvedčiť v tomto interview, ktoré pochádza približne z doby, keď zažala v 343i pracovať.
Ak by sme vyberali skupinu ľudí, ktorí by mali za úlohu vytiahnuť z xboxu maximu a pripraviť tak pre hráčov po technickej stránke skvelý zážitok, ona by bola na prvých miestach. Môžeme si len predstavovať, čo takto skúsený človek dokáže z už tak kvalitnou technológiou, na ktorej 10 rokov pracovalo Bungie.
Myslím si, že o Halo 4 je po technickej (a nielen tejto) stránke naozaj skvelo postarané. A pozor, aby ste sa pri pozeraní videa nezaľúbili. Ona je totižto celkom kočka !
0 komentárov:
Zverejnenie komentára