Nové detaily zo Sparkcastu
Ak si chcete nový sparkcast vypočuť sami, môžete si ho stiahnuť na tomto linku. Kto podcasty nepočúva, alebo má radšej veci vo svojom jazyku, ponúkam prehľad detailov, o ktorých sa v Sparkcaste rozpráva.
Spawnovanie - Bolo potvrdené, že hráč sa rýchlym dvojstlačením bude môcť instantne vrátiť do hry, ale taktiež bolo potvrdené, že to nebude vo všetkých gametypoch a určite nie v objektive hrách. To ako rýchlo sa hráč spawne je však jeho voľba a po úmrtí si môže nielen zmeniť loadout, ale si ho dokonca počas hry aj upravovať.
Weapon Spawny, Ordinance - Spawnovanie zbrańí bude podobné ako weapondropy vo firefighte, dokonca budú mať ten istý názov Ordinance. Dropy nebudú ani náhodou náhodné a budú ich dokonca sprevádzať správy na obrazovke a zvukové efekty. Hráč bude vedieť, aké zbrane práve dropli. Na začiatku hry však budú zbrane už spawnuté, aby sa nestratil efekt "rushovania" za zbranami na začiatku hry. Ak bude mať hráć smolu a bude nepozorný, weapon drop mu môže spadnúť na hlavu a zabiť ho :)
Spartan Ops - Hráči čo smútia za firefightom nemusia viac smútit, pretože survival štýl bude z veľkej miery zastúpený v Spartan Ops. 343i hovoria že misie však budú doplnené o nové zaujímavé elementy a objektive ciele, no viac do detailov zatiaľ nešli. A ako bolo povedané už skôr, Spartan Ops je iba placeholder názov. Zbrane a ostatné veci ple multiplayer si budú môcť odomikať aj v hraním Spartan Ops.
Šprint a Armor Ability - Znova bolo potvrdené, že Armor Lock v Halo 4 nebude. Ability ktoré sa vracajú však budú všetky modifikované (Active Cammo, Jetpack, Hologram). Šprint, ktorý budú mať všetci v Halo 4 bude taktiež upravený a pokiaľ budete striela´t na šprintujúceho hráča, bude ho to spomaľovať, takže nebude tak ľahké utiecť z bojiska ! Forerunner Vision (placeholdre meno) bude fungovať podobne ako sonar. Pri používaní bude vydávat zvuk, kôli ktorému hráč môže prezradiť svoju pozíciu. Autori ho prirovnali k Visoru z ODST.
Chôdza a skoky - Výška skokov a rýchlosť chôze bez šprintu bude taktiež upravená a to konkrétne po vzore Halo 3. Hráči budú skákať vyššie a kráčať rýchlejšie, ako tomu je v Halo Reach !
Zbrane, BR a DMR - BR účinnejšia na stredné a menšie vzdialenosti, dmr zasa na účinnejšia na väčšie vzdialenosti. Všetky zbrane sú balancované tak, aby boli vyvážené a aby každá mala svoje špecifické využitie a výhody. Každá zbraň má svoju efektívnu vzdiálenosť od cieľa.
Custom hry - všetky loadouty, zbrane a unlocky budú v custom hrách hráčom prístupné hneď ako vložia do xboxu dvd. Respavny, dropy a všetky ďalšie veci (výdrž, gravitácia, sila zbraní) budú samozrejme plne nastaviteľné a hráč si tak naďalej bude môcť vytvárať svoje vlastné herné modifikácie.
0 komentárov:
Zverejnenie komentára