Ako bolo sľúbené, San Diego Comic Con priniesol prvé šťavnaté detaily o pripravovanom Halo: Nightfall a podobne podľa očakávaní aj prvé video priamo z filmu. Nenazývajme ho však trailer, ale ako hovorí samotný názov, je to iba "first look". Na trailer totižto obsahuje príliš málo akcie a informácií. Neukazuje vlastne takmer nič. Pár zaujímavých hlášok síce priam nabáda k špekuláciám, no je jasné, že viac bude odhalené až tesne pred vydaním MCC. Predsa len, väčšinu produkcie platí určite margetingové oddelenie a pre nich je správne načasovanie priam smrteľne dôležité. Nepredávajú totižto Nightfall, ale Master Chief Collection.
"It kills only humans"
Špeciálny agent ONI , legendárny lovec hláv Locke, vedie tým aby preskúmal teroristickú aktivitu na odľahlej kolónii Sedra. Počas neočakávaného teroristického útoku je nútený spolupracovať s vodcom Sedranov, ktorý je v ONI klasifikovaný ako vysoko nebezpečný jedinec. Ako sa príbeh rozvíja ďalej, hrdinovia sa dostanú do kontaktu so starovekým pekelným artefaktom a budú nútený bojovať o svoje životy a vybrať si medzi loajalitou a prežitím.
Toľko oficiálna synopsia. Video taktiež spomína neznámy element, ktorý zabíja iba ľudí a artefakt, ktorý pochádza priamo z pekla. Ako tease veru pekné, ale kto má teraz čakať do novembra ? :)
Mimo základnej príbehovej premisy bol predstavený aj kompletný herecký ansámbel a hromada parádnych záberov priamo z filmu, ale aj zo zákulisia. Všetky fotografie si môžete pozrieť na oficiálnych Waypoint stránkach. Je dôležité podotknúť že z jednotlivých záberov aj zo samotného videa je nad slnko jasné, že produkcia bolo poznateľne drahšia než u prvotiny Forward Unto Down. Veľkým prísľubom kvality je aj režisér Battlestar Galacticy a scénarista Prison Break.
"It´s sourced from hell"
Panel na SDCC (naživo vysielaný nebol, záznam až cez víkend), no tí čo boli prítomní potvrdili, že časť filmu sa bude odohrávať na úlomku zničeného prstenca 04, ako naznačuje aj oficiálny poster(canon hovorí, že jednotlivé časti prstenca fungujú osobitne, preto aj po "rozklade" môžu jednotlivé časti fungovať osobitne s funkčnou atmosférou. Ako príklad môže byť uvedená časť Primordia, kde IsoDidact "zmenšuje" priemer prstenca odpojením zničených častí).
Čo určite mnohých poteší bolo oficiálne potvrdenie, že agent Locke bude v Halo 5 hrateľná postava ! (Halo 2 style kampaň ?!)
Kto žerie bonusový materiál a rád sa dozvie ďalšie drobné detaily, môže si pozrieť krátky rozhovor so sympatickým hlavným predstaviteľom Mikom Colterom. Colter naznačuje, že postava Lockeho prejde medzi Nightfall a Halo 5 veľkou charakterovou zmenou.
Update.: K zhliadnutiu už je celý hodinový záznam z Nightfall, ktorý si môžete pozrieť tu.
Update.: K zhliadnutiu už je celý hodinový záznam z Nightfall, ktorý si môžete pozrieť tu.
0 komentárov:
Zverejnenie komentára