117 Podcast epizóda 7
Hemlax, Emzo, Ajdam, Nanashi a Sellera sa sa znova stretli tentokrát vo voľnejšej debate zamerané na rôzne drobnosti a otázky od čitateĺov. Samozrejme, nechýba aj niekoľko noviniek o Halo 4.
Ak máte nejakú otázku, na ktorú by ste chceli od nás odpoveď, napíšte do komentárov. V každej ďalšej epizóde by sme tak mohli venovat čas´t podcastu zaujímavým otázkam.
edit: uploadnuta opravena verzia
Link na stiahnutie (pravým a uložiť ako)
Neviem Neviem
OdpovedaťOdstrániťv osumnacte minute je to zase rozhozeny.. :( prekryvaji se tam dva rozhovory pres sebe... :(
OdpovedaťOdstrániťuž sa na tom pracuje
OdpovedaťOdstrániťkdyz uz jste vzpominali UFO, pak jestli jste nehrali, mohu doporucit UFO AI, stahnout se to da na: http://sourceforge.net/projects/ufoai/
OdpovedaťOdstrániťfixnute
OdpovedaťOdstrániťBuřt píše:
OdpovedaťOdstrániťhrubý a sexy hlas :-) "like" :D
K těm škrábancům, oni ani nemůžou mít škrábance když si vezmež že multiplayer je virtuální realita, takže má asi pokaždý novy vybaveni.
OdpovedaťOdstrániťJinak jako grafika a vubec ten vzhled halo 4 se mi zatim honě libi a doufam že i v ty kampani budou takovy sitější křiklavější barvy tak jako tomu bylo v halo 3 a ne ty šedý tmavy a kremovy.
ps:Fuuuj Armor lock ani náhodou!
not bad :D ale ne super
OdpovedaťOdstrániťJednoznačne musím do podcastu dostať ešte niekooho, kto má na Halo 4 minimálne tak pozitývny názor ako ja :)Aby to bolo vyrovnané :)
OdpovedaťOdstrániťThis is awsome (by Nanashi!)
OdpovedaťOdstrániťNo, tak toto bolo dosť husté. Občas som čakal, kedy sa Sellera vypne, alebo Hemlax :) Našťastie ste to uhrali, ale odkaz pre Hemlaxa: Nemal by si niekomu povedať, že má ku všetkému komentáre, veď pre boha na to tu ten človek je, aby komentoval. To, že sú tie poznámky kritické, obohacuje to diskusiu priateľu. Ale nie v prípade, keď na každú kritickú poznámku utrúsiš nejakú doslova provokačnú poznámku, že "čo si to ten Sellera dovoľuje".
OdpovedaťOdstrániťBolo to napínavé, fakt som čakal hádku, našťastie Sellera to uhral a Hemlax potom prestal. Ak to nebolo až také vyhrotené, tak potom ok, mne to tak ale pripadalo a chcel som na to reagovať. Celá debata by nemala byť o prikyvovaní aké je HALO mega brutál úžasné a práve tie rozpory v prijímaní noviniek mňa osobne bavia počúvať, pokiaľ je tá diskusia normálna. Ale vidno, že sa poznáte a skončilo to dobre.
Ďakujem za zodpovedanie otázok. V prípade šprintu sa u mňa nič nemení, ak nebol v prvých častiach, keď ešte nebol nikde, v 3ke, Reach a Aniversary už to je bežná súčasť ných hier a pokiaľ Spartania vo videách šprintujú, mohli túto úplne bežnú vec obohacujúcu hrateľnosť naozaj zakomponovať. Ale samozrejme, je to len poznámka, na vynikajúcej hrateľnosti to nič nemení.
Čo sa týka rozvlečeného problému COD VS celý svet. Dlho som rozmýšľal, ako formulovať názor,....je to ťažké. Ja proste nedokážem pochopiť, prečo niekto nerozumie vyselektovaniu trhu a pestrosti ponúkaných hier. Ja osobne proste môžem hrať dve hodiny COD a úplne fantasticky sa bavím, užívam si movie blockbuster zážitok a potom sa idem napiť, vymením DVD v mechanike a užívam si vyšperkovaný skvost ako je HALO. Určite, je to strašne funny porovnávať hry navzájom a rád to robím aj ja. Ale prečo neuznať kvality jednej série, ktoré očividne existujú a slepo stavať do pozície "jediného boha" sériu druhú. Ja mám rád hry, je to môj druhý svet popri tomu reálnemu svetu a dokážem sa tešiť zo skákajúceho panáčika rovnako, ako z áčkovej hry. Všetko má svoje miesto a svoj účel. A COD tu nie je preto, aby zabavilo fanúšika hrateľnosti HALO a naopak. Ale hruška môže byť rovnako dobrá ako jablko, napriek tomu, že to nie je rovnaký druh ovocia.
Patrik Dee.
Ešte k tomu novému looku, mne sa páči. Vyzerá to všetko reálnejšie. A súhlasím s Hemlaxom, že Armor log nie, a verím tomu, že HALO nikdy neskĺzne do skupiny COD hrateľnosti, nech budú novinky akékoľvek. Hra sa musí niekam posunúť a oni si veľmi dobre uvedomujú, čo majú v rukách a kam ten posun môže a kam nemôže ísť. Nakoniec, boli nejaké obavy o hudbu, ale po vypočutí nejakých ukážok môžem lízať zmrzlinu, oni veľmi dobre vedia, kto sa spoza toho zlatého skla na helme díva :)
OdpovedaťOdstrániťDee - Ono to nebolo vyhrotené :) A určite by sme sa ani náhodou nepohádali. A práve preto že niekto má pozitývnejšie a niekto negatívnejšie názory, vznikajú takéto situácie. Ja som mal len miestami pocit, že som jediný, ktorý ma na vec pozitývny názor a verí, že to všetko dopadne dobre. Takéto veci sa ďejú aj v anglických podcastoch. Je to skrátka zapríčinené kontroverznosťou zmien, ktoré sa chýstá do série priniesť Halo 4. Nezhodneme sa ani na mnohých veciach ohľadom Halo Reach. Sellera je však v podcaste, pretože vie o čom hovorí, hráva Halo dlho, má na veci svoj názor a ja ho rešpektujem. Nič ako hádka určite nahrozí, ale podobné situácie sa určite budú opakovať :)
OdpovedaťOdstrániťCOD versus celý svet - v prvom rade sme celkom zarytý Halo fanúšikovia a podcast je o Halo, pretože ho povžujeme za najkvalitnejšiu FPS sériu na xboxe. Osobne uznávam konkurenciu, Battlefield je vskutku kvalitná séria, podobný názor mám aj na Crysis. Ale CoD ? V takej podobe ako je teraz ? Nikto mi nevezme názor že je to kardinálna sračka, každý rok sa s novým dielom vôbec nemení....a to že ju ľudia kupujú a hrajú je ich vec. Nikoho za to neodsudzujem, ale môj názor na sériu sa nezmení. Myslím že sme to celkom do detailov preprali v podcaste.
Samozrejme, názor je jedna z tých vecí, ktoré nemožno viziať, a nikto normálny by sa o to ani nechcel pokúsiť,....Až teda na Hitlera a Stalina, ale tí aj tak dopadli :) Nie,....no celkom seriózne, HALO je úplne niekde inde, ako väčšina súčasných hier a ako si veľmi trefne povedal v podcaste, je to - a to je aj môj názor - z veľkej časti spôsobené hlavne aurou a atmosférou celého HALO univerza, nakoľko je to podporované takmer všetkým, čo sa dá považovať za pozitívnu podporu. Ja som len chcel naznačiť, že COD - a áno, v takejto podobe, ako je teraz rozhodne nemôže byť sračka, objektívne by s tebou veľmi veľa miliónov hráčov tejto hry nesúhlasilo, vrátane mňa napríklad. Tvoj názor, samozrejme. Ale tak isto by mohol napríklad môj sused prísť za tebou a povedať ti, že HALO je vyfarbičkovaná kopa exkrementov pre infantilné deti a bla bla bla. Rozumieš. A ty mu ten názor nezoberieš. Naopak, bude ti tvrdiť, že COD je úplne neporovnateľne lepšia hra. Preto som tam napísal, že je ťažké vôbec diskutovať o takýchto veciach, nieto to napísať v nejakej krátkej vete. Pre mňa je proste COD MW 3 napríklad rovnako ZÁBAVNÁ //dôležité slovo// ako napríklad HALO Aniversary, hoci vnútorne HALO hodnotím kvalitatívne oveľa vyššie. Nedovolil by som niekomu uraziť jeho vkus tým, že by som nazval to, čo sa páči jemu sračkou, tak to asi skrátim a ako vraví Pitkin,.a vvvo tom to je. ;) Dee
OdpovedaťOdstrániťP.S: ešte posledná vec k tomu COD. Sú hry, kde je objektívne možné zhodnotiť vzhľadom na kvality všetkých merateľných bodov hry, že áno, toto je fakt sračka. to sú tie hry, ktoré celosvetovo v uznávaných médiách dostávajú známky ako 1/10, 2/10 a podobne. Pri COd je však situácia opačná. Až na posledný rok sa jednalo takmer vždy o jednu z najlepšie hodnotených akčných FPS roka, pričom kvalita hodnotení a tým pádom aj kvalita hry samotnej ////nemôžeš zahodiť jedným slovom "sračka" niekoľko desiatok recenzií svetových webov predsa//// bola podporená aj celosvetovo NAJväčšími predajmi. To znamená, že objektívne - COD nemôže byť slovom sračka označené ani náhodou. To je potom dosť brutálne zaujatý postoj voči tej hre.
OdpovedaťOdstrániťAle hodně hráčů mají dost brutální postoj vůči COD ;) (včetně mě)
OdpovedaťOdstrániťSom si vedomý že Halo je pre veľa ľudí sračka, preto sa nezapájam príliš do debát na sectore, ale máme vlastnú stránku, ktorú navšetevujú ľudia, ktorý dokážu oceniť kvalitu Halo série.
OdpovedaťOdstrániťK recenziám na komerčných portáloch by som sa radšej nevyjadroval.
CoD je zkrátka prístupná hra. Stčí ju zapnúť a hrať, bez toho aby mal človek nutnosť sa hru učiť a spoznávať. V takej podebe ako je teraz je už od dôb MW1. Je jednoduchá, rýchla a prístupná. To sú klady CoD a preto je podľa mňa taká populárna.
Kto však hľadá výzvu a chce sa zdokonaľovať, nachádzať nové spôsoby ako by´t v hre dobrý, kto chce zažiť masívny príbeh ktorý prekračuje hranice hry, kto chce zažiť kampaň, ktorá mu nezvezuje ruky priestorom a skriptami....pre toho veru CoD nieje.
Halo dáva veľký priestor kreativite a hráčovmu umu. Cod absolútne vôbec.
To že sú tieto veci veľa ľuďom fuk je jasné keď sa pozrie na predaje CoD hier. Neviem si však predstaviť, kde by sme sa dostali, ak by šli všetky hry smerom naskriptovanej kampane, no skill multiplayeru a každoročného vydávania nového dielu. Halo takmer akýsi posledný mohykán medzi poctivými FPS, ktoré ponúkajú za cenu hry obrovský obsah, poctivú hrateľnosť a dlhý herný čas. Tvoje argumenty beriem, no môj postoj to nijako nemení. Zkrátka buď CoD hráš, alebo nie. Opakujem, nikoho za to neodsudzujem absolútne nie. Zkrátka tú hru ignorujem, do akej miery je to len možné.
No on me totiz Hemlax spatne chape, kdyby si nezaujate poslechnul co rikam, a zamyslel se nad tim... Pak by pochopil, ze to nemyslim zle, jen se snazim byt trochu objektivni.. Ja osobne mam halo moc rad, ale to neznamena, ze ho budu chvalit za jakychkoliv okolnosti. Cela serie je bezesporu vyjimecna, nicmene stejne tak jako jakakoliv jina hra ma i sva omezeni a dokonce i sve chyby. Koneckoncu ja budu jedine rad, kdyz se halo 4 povede a vubec nepochybuji o tom ze to bude vyjimecna hra, ovsem snazim se poukazovat i na veci ktere me osobne nesedi.. Kdyby v halo 4 byl armor lock, tak ho Hemlax bude take pomlouvat a rozporovat. Tak to proste je, kazdy mame sve nazory a prave proto se dela tento podcast. Kazdy z nas muze verejne upozornit na urcite nesrovnalosti a samozrejme i na veci ktere se mimoradne povedli.
OdpovedaťOdstrániťTo co chybi tomuto podcastu je bezesporu nejaky zabavny prvek, na mne po poslechnuti pusobi hodne formalne a informativne (coz je naprosto v poradku), ale zaroven si myslim ze by nemel byt tak monotonni a mel by obsahovat prvek, ktery posluchace bude bavit. Prvek kvuli kteremu se bude na dalsi podcast tesit jak medvidek puuu na sklenici medu.. :o)
A tento prvek se nam zatim nepodarilo implementovat, coz kdyz se nam to podari vymyslet, budou podcasty opravdovym zazitkem.
To nieje že by som ti nerozumel, no máme na niektoré veci vyhradené názory a postoje.
OdpovedaťOdstrániťAk by napríklad prišiel do podcastu Set, tak ten by zasa povedal, že je najlepšie klasické Halo. Bez armor abilít, iba s pick-upami ako overshield a cammo. Je to z krátka vec názoru.
Inak s podcastom máš pravdu, treba vymyslieť niečo, čím by sme to oživili...nejaké nápady mám, ešte popremýšľam, prípadne pokecáme keď budeme pohromade.
jaaaaaj.... zapomnel jsem zminit jeste jednu velice oblibenou herni serii a to je GTA, omlouvam se rockstaru, mam vas rad.. stejne tak kovbojska saga RED DEATH REDEMPTION... :o)))
OdpovedaťOdstrániťJe toho strasne moc....o hrah dalsich hrach mozno spravime dakedy extra epizodu....
OdpovedaťOdstrániť