117 Podcast Epizóda 2
Po týždni prichádza druhá epizóda Stosedemnásť podcastu a ako sme sľúbili, hlavná téma je Halo Reach multiplayer. Hemlax a Nanashi sa rozčuľujú nad tým čo všetko v Reachi nefunguje, čo všetko kazí hru a čo tam skrátka vôbec nemalo byť (nápoveda v obrázku).
Po obrovskej prvej epizóde sme sa rozhodli trochu umierniť a táto má len niečo cez 1 hodinu. Ktovie však aké by to bolo dlhé, keby sa boli pripojili, ako bolo pôvodne plánované aj Ajdam a Selleranet. Nabudúce to hádam už vijde a pripoja sa aj oni....prípadne aj niekto ďalší.
Pravým tlačítkom stiahnete mp3, alebo si podcast vypočujte online.
No ja se omlouvam, nebyl k dispozici HW, ktery by to umoznil.. :(
OdpovedaťOdstrániťNevadi, cez týždeň dačo zožeň :)
OdpovedaťOdstrániťNo ja bych hlavne pridaval hracum kredity za vyhru, protoze tak jak je to ted, tak za vyhru nedostanes nic navic... proto je v objectivu hodne kemperu, ktery serou na hill nebo na vlajky.. Protoze proste za vitezstvi nic nedostanes (takze zadna motivace)..
OdpovedaťOdstrániťNo a ke kreditum, kdyz ziskas inheritora, tak mas nasetreno pres 10 milionu kreditu, ktere nemas za co utratit.. :( smutny pribeh..
srandicky, srandicky... BAN jsem sice dostal, ale zapominate hosi dodat, ze ja tam byl jen do poctu, aby vasi kamaradi si mohli udelat archivmenty.. ;) Takze defakto ten BAN jsem dostal kvuli vam... :o))) Nastesti byl jen na 24h.. ;o)
OdpovedaťOdstrániťSellera - prave koli tomu si myslim ze by tam mali byt 2 systemy sucasne...jeden zalozeny na kreditoch, ktore by hrac sostaval za individualny vykon a jeden zalozeny na exp, ktory by urcoval rank zalozeny na vyhrach....alebo nieco podobne....neviem presne ako by to bolo najlepsie, ale zmenu treba to je jasne..
OdpovedaťOdstrániťfakt vsak je ze by tam mal zostat nejaky kredit system a vela odomykatelnych veci, pretoze aj toto je vec, ktora vela hracov motivuje k tomu aby stal hrali
:D Tentoraz som si to vypočul na 1. raz a musím povedat ze to bola sranda. Aj som sa pobavil aj som si vypočul diskusiu čo má zmysel a dobre sa počuvala. Som rad ze som bol spomenutý na koniec :D Na tú sútaž sa velmi teším :D a tem vtip so psom to som sa skoro pocikal :DD Podla mna fakt podcast ktory ma uroven a prijemne sa počuva.
OdpovedaťOdstrániťgogo - Ďakujeme za pochvalu !
OdpovedaťOdstrániťNo s tím armor lockupem... je pravda, že hru brzdí a lidi vás tím "přechcávají", ale jedine jak se jím bránit je tím že vy přechčijete zase je ne ? :-) A řekněte že je skvělý pocit když vám někdo pořádně dává na prdel a vy ho v poslední chvíli použijete potom nějakou shodou náhod z absolutně "bezšancového" konfliktu vyváznete. Nebo (vlastní zkušenost) rozjede se na vás ghost, a vy v poslední chvíli nad ním vyzrajete, že si dáte lockup a on se o vás rozmajzne. Chápu, že pro toho, který je lockupem sebraný o kill to může nasrat... :-)
OdpovedaťOdstrániťFox - Ano, armolock vie byt aj sranda a ako obrana proti ghostom je to desna prdel....ale to nemeni nic na tom ze to ma celkovo na hru katastrofalny vplyv, frustruje to, spomalu je to, nici suboje....a celkovo podstatu toho o com halo vzdy bolo. Fuj, fuj.
OdpovedaťOdstrániťAko Nanashi trefne povedal, ludom ktori moc nehravali, alebo vobec nehrali 1-2-3 sa to mozno paci, ale naopak tym co tieto hry hravali vobec nie. Nie preto ze sa hracom nepaci zmena. Hracom sa nepaci zmena, ktora skratka hru kazi. Amor ability samo o sebe su zaujimave, ale musia byt do hry zapracovane vyrazne odlisne a hlavne musia byt ovela lepsie vybalancovane s ohladom jednej na druhu a s ohladom na mapy.
Saoptny fakt, ze sa uplne stratilo bojovanie o powerupy je velmi smutne a hra vela stratila. Nvybalancovane a doslova prehnane ability to skatka nenahradia. Obcas mam pocit, ze reach je len take pieskovisko kde sa nahanaju male deticky a hadzu po sebe vsetko co im pride pod ruky.
Skratka, ability nie (alebo drasticky prerobene) a powerupy ano.
Ked je skym, hravam skoro vylucne iba Anniversary classic
....ale to sa uz asi opakujem, myslim ze takto nejako som to povedal aj v podcaste.
No hele Peter, to je hrozne zpatecnicky postoj.. Jako uznavam, ze je to velka zmena vuci MP v halo3. Nicmene me se to zda dobre vymyslene a vyhovuje mi to..
OdpovedaťOdstrániťA abych pravdu rekl, i presto ze Armor lock je mnou nenavidena abilita (debilita).. Pripoustim, ze ji i ja obcas pouziju.. A to hlavne v situacich, kdy nekdo nekde je zakempenej s mecem, a treba me na tom samem miste 3x zabije, pak si vezmu armot lock a ma po ptakach. Pribehne, ja se zalockuju, mavne, pustim armor lock, seberu mu stit a dorazim ho..
Jako kdyz to nekdo pouziva porad, je to wopruz, nicmene v nekterych situacich Ti pomuze vyresit zakempeneho hrace se zbrani na blizko.
Osobne bych ani nechtel aby se o ne bojovalo, prijde mi zajimave, ze kazdy si na zacatku vybere jakym stylem chce hrat a co mu vyhovuje. I presto, ze ja zasadne pouzivam sprint.
Ono je to hodne o herni strategii, nekoho proste bavi letat, tak at leta.. Nekdo chce byt neviditelny, tak at si klidne nekde stoji v rohu, stejne ho vzdycky rychle najdu podle radaru. Ten kdo ma hologram, at se klidne klonuje..
S tim opravdu nemam problem.. Protoze prave oni jsou v nevyhode, tim ze jsou velice pomalu pohybujici se, tak je vetsinou zakuchnu nozem.. :D
Jen bych rad zde vyvratil vase tvrzeni, ze ne vsichni hraci, kteri hrali halo 1,2,3 jsou proti takto postavenym AA, me tento system vyhovuje, jen bych do slayeru nedaval armor lock. Klidne bych ho nechal v invazi, tam mi nevadi a proti vozidlum ma svuj smysl.
100 ľudí 100 chutí. To že armor ability priniesli veľa noveho a zaujimaveho a že je to veľa krat sranda je pravda, no ak sa na to pozriem s odstupom času a porovnám si to, ako bola hra plynulejšia a vyváženejšia v predcháduajúcich dieloch (alebo v classic playlistoch) tak skrátka hovorím nie
OdpovedaťOdstrániťTo je môj názor. Ide mi predovšetkým o pôžitok z hry a takto to skrátka cítim.
Fakt je, že armor ability sa v nejakom tvare vrátia aj do Halo 4 a je to len na 343i, aby to do hry lepšie zakomponovali a VYHODLI armorlock. Tak ko to funguje v Reach to nechcem a som presvedčený, že to ani tak nebude.
Hry sa musia vyvýjať a napredova´t, to je fakt. Netvrdím, že chcem kópiu toho čo bolo napr v Halo 3. Ja len nechcem aby to bolo znova ako Reach, pretože nech akokoľvek priekopnícky a inovatívny bol (a že áno), armor ability, v takom stave ako sú teraz mi nevyhovujú.
No vidis a ja treba clasic playlisty vubec nehraju, me to proste uz nebavi. Nicmene pokud v halo 4 zustane sprint, jako ze zrejme ano.. Pak budu spokojen.. Sprint proste je uz standardem skoro v kazde nove FPS.
OdpovedaťOdstrániťKazdopadne si nejsem jist, zda se daji AA zakomponovat lepsim zpusobem, osobne je rozhodne nikde nechci sbirat po mapach, to je strasny wopruz a to bych snad ani nehral... :D A zustal bych pekne u HR..
A uz vubec bych nechtel definovat AA jeste pred hrou nejakym svym vybavenim, ono totiz behem hry v ramci strategie potrebujes obcas zmenit AA.. Takze to by byla jeste horsi varianta.. :(
Necham se prekvapit, ale osobne doufam ze princip vyberu AA zustane stejny, pouze s nejakou inovaci.. Sice to tak nevypada, ale i presto v to tajne doufam..
Holt musime si pockat na nove info, vieme toho este prilis malo.
OdpovedaťOdstrániťUrcite si vsak myslim, ze armor ability je mozne zakomponovat do hry ovela lepsim spôsobom, minimalne po stranke ich vyvazeniosti a spracovania.
No jo no, nezbyva nic jineho nez cekat.. :o(
OdpovedaťOdstrániť